//

Melding maar geen melding?

Melding maar geen melding? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie o wie heeft dit ook wel eens?? Ik krijg enkele keren per dag een melding op mijn telefoon door het trillen van de iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-09-12, 15:55
bvstrien bvstrien is offline
• iOS 10.2
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 110
Standaard Melding maar geen melding?

Wie o wie heeft dit ook wel eens??

Ik krijg enkele keren per dag een melding op mijn telefoon door het trillen van de iPhone inclusief een geluidje. Echter zie ik geen visuele melding verschijnen en weet ik dus ook niet waarom de telefoon nu trilt en een geluidje maakt (overigens eenzelfde geluidje als de Whatsapp melding, maar dat is volgens mij universeel).

Ik heb de meeste meldingen van de Apps waar ik geen melding van wil hebben al uit gezet, maar ik kan maar niet achterhalen waar die loze meldingen vandaag komen. Het scherm licht overigens ook niet op bij deze loze meldingen.

Ik word er zo onderhand helemaal dol van....

Iemand enig idee hoe hier achter te komen is bij toeval? Of wellicht andere ideetjes???
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-09-12, 11:33
putnik putnik is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Aalsmeer
Berichten: 187
Standaard

Dan zou ik ALLE andere apps EEN voor EEN uitzetten van de meldingen.
Dus per melding EEN app uitzetten en wachten tot de melding komt.Als er geen melding meer komt is de laatst uitgezete app de boosdoener. Totdat alle apps uit staan.Als er dan nog melding komt is er iets anders.
Dat kun je later uitzoeken c.q. de telefoon resetten.
  #3  
Oud 19-09-12, 13:47
mrboolean's schermafbeelding
mrboolean mrboolean is offline
• iOS 14.5
• 12.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 260
Stuur een bericht via ICQ naar mrboolean
Standaard

Sommige apps geven inderdaad een melding zonder een popup. De Paypal app deed dat bijvoorbeeld ook altijd bij een betaling. Die gaf dan wel door middel van een badge bij het icoontje aan dat er een nieuwe melding was, maar je moest eerst zoeken.

Het makkelijkst lijkt het me gewoon om even na te denken wat je de laatste tijd hebt geinstalleerd en die apps nagaan. Als dat niet werkt moet je putniks advies volgen, maar dat is nogal tijdsintensief.
  #4  
Oud 19-09-12, 18:42
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Ik heb dit ook wel eens. Ik was van het idee dat het wordt veroorzaakt door een foutje in de Mail.app. Vooral als je een slechte internetverbinding hebt kan het wel eens zijn dat een gewiste e-mail wordt teruggehaald en meteen weer verwijderd wordt. Dan krijg je ook zo'n non-melding die meteen weer weg gaat.
  #5  
Oud 20-09-12, 09:09
bvstrien bvstrien is offline
• iOS 10.2
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 110
Standaard

Iedereen hartelijk dank voor de reacties. Er zitten een aantal goede suggesties bij. Ik zal eens kijken wat ik zo snel kan vinden en anders begin ik gewoon met een schone lei met iOS6, dan moet ik alleen weer alle instellingen handmatig invoeren....

Of alle apps verwijderen behalve alle instellingen zoals mail, icloud etc. en deze hierna weer instaleren...dat ruimt meteen lekker op
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Melding bij het in DFU-mode zetten van iPhone, melding in iTunes niet meer wegkrijgen Londonforever iTunes 0 21-09-11 23:38
hoe: geen geluid bij 'n Agenda melding, maar wel trillen? gerard0610 iPhone algemeen 4 08-12-10 11:23
3Gs laadt maar 1 internetpagina/daarna offline melding jorgen KPN 1 12-10-10 23:07
App update beschikbaar melding - maar niet als ik er op klik jasper109 iPhone Apps 1 21-09-10 08:23
Iphone Melding Op Itunes - Raar Maar Waar!? apple2008 Unlock [archief] 6 05-12-07 23:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:27.