3Gs laadt maar 1 internetpagina/daarna offline melding discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik heb iets vreemds! Mijn simlock vrije(Telfort) iphone 3gs laadt maar een internet pagina, en geeft bij de volgende te laden,pagina offline aan. dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3Gs laadt maar 1 internetpagina/daarna offline melding
Hoi, ik heb iets vreemds!
Mijn simlock vrije(Telfort) iphone 3gs laadt maar een internet pagina, en geeft bij de volgende te laden,pagina offline aan. dit doet hij met 3G en gprs. Als ik de telefoon vervolgens herstart,doet hij weer een pagina en gaat daarna offline! vreemdt ik heb al contact gehad met telfort,maar daar staat alles goed,ben ook al naat de belcompany geweest en onze coclusie is dat het software matig iets is anders laadt hij de eerste pagina niet. logies!,vroeger met 3.1.3 dee hij het ook niet. nu ios 4.0.1 en nog steeds hezelfde. wel heb ik steeds de back up terrug gezet,dus als de fout erin zat zou hij steeds weer terug gezet worden. maar wat kan ik nu doen,om hiervan af te zijn mvgr jor |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hey Jorgen,
Reset even je netwerk instellingen (alle netwerkinstellingen) Dat helpt, heeft het bij mij ook gedaan en ik had identiek hetzelfde probleem. Veel succes! Laatst gewijzigd door GyZmo; 12-10-10 om 23:16. Reden: oplossing gevonden |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: 3gs geunlockt door T-Mobile maar telkens melding simlock actief | momorun40 | Unlock | 4 | 23-10-10 11:30 |
iPhone laadt op, maar zegt van niet | BBrolegend | iPhone algemeen | 3 | 03-08-10 21:19 |
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet | iTim | iPhone algemeen | 4 | 08-03-10 22:27 |
Laadt NIET op via PC, maar WEL via adapter. | jadatmag | Archief | 2 | 24-01-10 21:06 |
Foto: Foto's gemaakt, op pc oke maar daarna op I-phone donker:S | jantje123 | Muziek, foto & video | 0 | 11-04-09 20:56 |
|
|