hoe: geen geluid bij 'n Agenda melding, maar wel trillen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) IPhone 3GS 16GB V4.1 (geen JB). Ik zou graag willen weten hoe ik mijn iPhone zodanig in kan stellen dat bij een Alarm melding vanuit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hoe: geen geluid bij 'n Agenda melding, maar wel trillen?
IPhone 3GS 16GB V4.1 (geen JB).
Ik zou graag willen weten hoe ik mijn iPhone zodanig in kan stellen dat bij een Alarm melding vanuit mijn Agenda, geen geluidsmelding krijg, maar dat hij dan 'alleen trilt'. groet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je telefoon op stil zetten is vast iets te kort door de bocht?
|
|||
|
|||
Inderdaad is dat net iets te simpel
Dus als toevoeging: Het geluid als de telefoon overgaat, moet gewoon blijven werken en ik wil dan de (agenda) berichten zonder geluid, maar wel 'met trillen' ontvangen. Wie o wie kan me een hint geven. |
|
||||
|
||||
Het is volgens mij, zonder jailbreak, met de standaard calender app niet mogelijk.
|
|
|||
|
|||
Oeps, dat had ik niet verwacht.
Weet iemand welke applicatie er wél voor kan zorgen dat (agenda) berichten zonder geluid binnenkomen, maar in plaats daarvan aleen een tril-signaal afgeven? Gratis en anders betaald? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone gaat wel over maar hoor geen geluid | bazz1977 | iPhone algemeen | 9 | 28-11-09 17:56 |
Wel beltoon maar voor de rest geen geluid! | happydaddy | Archief | 5 | 04-07-09 21:23 |
wel trillen geen geluid? | ropri | Archief | 5 | 04-08-08 16:16 |
Wel trillen maar geen geluid | ropri | iPhone algemeen | 9 | 04-08-08 14:49 |
Geen geluid en trillen bij gebeld worden!? | suusenzo | Ringtones en Wallpapers | 0 | 10-07-08 11:04 |
|
|