Wel trillen maar geen geluid discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net 2.0 er op gezet met windows. Maar als ik gebeld word trilt hij alleen maar, en hoor ik geen old phone ringtone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wel trillen maar geen geluid
Ik heb net 2.0 er op gezet met windows.
Maar als ik gebeld word trilt hij alleen maar, en hoor ik geen old phone ringtone en die staat wel aangefinkt. Wie kan mij helpen met een goede uitleg? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
misschien een domme vraag, maar staat je geluid wel aan en als je bij instellingen bent en dan bij geluiden heb je dan wel onder trillen dat schuif balkje helemaal vol staan?
|
|
|||
|
|||
re
|
|
|||
|
|||
zet je iPhone is uit en aan door de sleep en home button allebij in te drukken tot ie uit gaat en dan loslaten en de iPhone weer aan zetten
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dan is er toch iets aan de hand met je iPhone. Want wat je net hebt gedaan is een hard reset, niets meer en niets minder. Dus absoluut niks erg.
Ik vrees dat je nogmaals zal moeten restoren. |
|
|||
|
|||
re
hij ging toch wel weer aan maar nog steeds geen ringtone geluid?
|
|
|||
|
|||
ik denk ook dat je nog een keer moet restoren
|
|
||||
|
||||
Misschien een stomme vraag (is nog al voorgevallen op dit forum) maar je muteknop aan de zijkant staat toch toevallig niet op?
|
|
|||
|
|||
re
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
hoe: geen geluid bij 'n Agenda melding, maar wel trillen? | gerard0610 | iPhone algemeen | 4 | 08-12-10 11:23 |
iphone gaat wel over maar hoor geen geluid | bazz1977 | iPhone algemeen | 9 | 28-11-09 17:56 |
Wel beltoon maar voor de rest geen geluid! | happydaddy | Archief | 5 | 04-07-09 21:23 |
wel trillen geen geluid? | ropri | Archief | 5 | 04-08-08 16:16 |
|
|