Handige apps om te besparen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vind het logisch dat wanneer je een dure smartphone zoals de iPhone ook gedeeltelijk of zelfs geheel terug kan verdienen door hem te gebruiken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Handige apps om te besparen
Ik vind het logisch dat wanneer je een dure smartphone zoals de iPhone ook gedeeltelijk of zelfs geheel terug kan verdienen door hem te gebruiken om geld of tijd uit te sparen. Hiervoor heb je vanzelfsprekend apps nodig.
Zet hier jou apps neer die jij gebruikt om geld en of tijd te besparen liefst met een korte beschrijving van hoe het juist werkt of hoe jij het gebruikt. Ik gebruik volgende apps: -MobileVoip: app om te bellen en te smsen. Er zijn verschillende providers waar je krediet kan kopen om mee te bellen en te smsen. Ik bel bvb gratis naar vaste lijnen, 2ct/min naar gsm's (België) en 5ct/sms. -myShopi (België): hiermee kan in verschillende supermarkten kortingen of gratis producten krijgen. -Touring Mobilis (België): hiermee kan je zien waar de files staan en een pak tijd en brandstof besparen. -Whatsapp, hoeft geen uitleg bij -eBay, Marktplaats -Wikango: wanneer je eens gehaast bent waarschuwt deze app jou voor flitscontroles |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
weet je ook apps waarmee je gratis kan smsen?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|