Coverflow geeft coverart niet weer..? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de update naar 5.1 worden mijn hoesjes niet meer weergegeven in mijn albums. Weet iemand de oplossing voor dit probleem? Sommige hoesjes pakt hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Coverflow geeft coverart niet weer..?
Na de update naar 5.1 worden mijn hoesjes niet meer weergegeven in mijn albums. Weet iemand de oplossing voor dit probleem?
Sommige hoesjes pakt hij wel maar de meeste niet. Ik zie dan alleen de blauwe muzieknoot.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Itunes geeft niet alle reservekopieen weer | SeFix | iTunes | 0 | 18-12-11 22:32 |
Thema geeft niet alle icoons weer? | Skavatar | Jailbreak apps en thema's | 5 | 03-03-11 01:50 |
cydia geeft niks meer weer | Dutch_guy | Jailbreak apps en thema's | 1 | 18-01-11 20:22 |
Weer geeft verkeerde temperatuur aan? | djkavaa | iPhone algemeen | 21 | 18-07-10 12:09 |
Muziek: Coverart verdwijnt steeds | Thingie | Muziek, foto & video | 0 | 16-05-08 20:25 |
|
|