Welke app kan dt? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben op zoek naar de app die een foto zodanig kan bewerken dat het lijkt alsof je eruit springt! SNap je me niet? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welke app kan dt?
Hallo,
Ik ben op zoek naar de app die een foto zodanig kan bewerken dat het lijkt alsof je eruit springt! SNap je me niet? Zie foto; Zowel zijn hoofd als been springen uit de foto. Iemand enig idee? Nee Instragram doet dit niet. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
OutColor 2 en Juxtaposer
Succes. Thankmelater |
|
|||
|
|||
Ik ga ernaar opzoek. Bedankt alvast!
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 mei 2012 om 11:30 ---------- Is er misschien ook een gratis/goedkoper alternatief? |
|
|||
|
|||
€1,59 is niet heel duur lijkt me..
Laatst gewijzigd door XIII; 22-05-12 om 21:42. Reden: Opschonen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Met welke app kan je PDF bestanden bewerken | vuurvreter | iPad Apps | 2 | 07-02-12 10:51 |
hoe kan ik zien welke simlock ik heb ? | yusufbozkurt | iPhone algemeen | 12 | 29-10-11 23:35 |
iPhone 4: Welke Firmware kan ik gebruiken | Limoonux | Unlock | 2 | 15-09-11 18:19 |
Welke firmware en unlock kan ik gebruiken? | hacky666 | Archief | 1 | 01-12-09 18:31 |
Welke provider kan ik het beste nemen? | gon1234abcd | Overige providers Nederland | 15 | 13-08-09 19:05 |
|
|