Meldingen krijgen op twitter als een bepaald persoon tweet discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik had een vraagje over Twitter op je iPhone. Is het mogelijk om een push-notificatie te krijgen zodra een bepaald persoon een tweet plaatst? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Meldingen krijgen op twitter als een bepaald persoon tweet
Hallo,
Ik had een vraagje over Twitter op je iPhone. Is het mogelijk om een push-notificatie te krijgen zodra een bepaald persoon een tweet plaatst? Is er een speciale app voor of kun je het instellen bij Twitter for iPhone. Ik heb er tot nu toe niks over gevonden maar zoiets simpels moet toch mogelijk zijn? Groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dan kan je beter het gratis Airgram gaan gebruiken.
Van alle gebruikte twitter apps, doet Airgram wat het zou moeten doen. Aldus een tevreden gebruiker.
|
|||
|
|||
Wauw, super!
Ik heb de app geïnstalleerd en hij werkt prima! Is er ook nog zoiets met facebook? Of kan dit uitsluitend met twitter? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
twitter meldingen probleem | erwin_m | iPhone algemeen | 1 | 26-02-12 17:26 |
Meldingen Twitter | noteboeki | iPhone Apps | 7 | 18-04-11 23:50 |
Twitter meldingen | Reginald | iPhone Apps | 6 | 04-01-11 22:53 |
|
|