ABN-AMRO Mobiel Bankieren 2.0.1? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Aaargh! Mijn vriendin gebruikte vrolijk ABN-AMRO Mobiel Bankieren 2.0.1 op haar iPhone 3G. De telefoon moest hersteld worden om een probleempje op te lossen, en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
ABN-AMRO Mobiel Bankieren 2.0.1?
Aaargh!
Mijn vriendin gebruikte vrolijk ABN-AMRO Mobiel Bankieren 2.0.1 op haar iPhone 3G. De telefoon moest hersteld worden om een probleempje op te lossen, en nu blijken we geen backup van die app te hebben. Je kunt nu alleen 3.0 downloaden, en die werkt niet op een iPhone 3G. Wie heeft de ipa van versie 2.0.1 nog ergens? Dank, Chris |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Apps zijn toch beveiligd en voorzien van een handtekening waardoor ze alleen op jou apparaat werken?
Zonder die beveiliging te kraken (en dat is illegaal dus niet toegestaan op dit forum!) heb je dus waarschijnlijk niets aan de oude App van een ander.
|
||||
|
||||
Oh, nooit bij stilgestaan. Is er dan een manier om mijn "aankoop" (hij was gratis) opnieuw te downloaden op die iPhone 3G?
|
|
||||
|
||||
Nee, voor zover ik weet krijg je altijd de laatste versie uit de AppStore.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|