//

een probleem melden bij iTunes werkt niet

een probleem melden bij iTunes werkt niet discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil bij mijn aankoopgeschiedenis op iTunes klikken op 'een probleem melden' omdat ik het met een aantal afrekeningen niet eens ben. I.p.v. een aantal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-08-12, 19:49
Jasp Jasp is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 1
Standaard een probleem melden bij iTunes werkt niet

Ik wil bij mijn aankoopgeschiedenis op iTunes klikken op 'een probleem melden' omdat ik het met een aantal afrekeningen niet eens ben. I.p.v. een aantal keuze menu's wordt via mijn browser de supportsite van Apple/iTunes gestart en daar wordt je niet veel wijzer. Wie weet wat te doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iTunes werkt niet bij tabblad apps cbkroes iTunes 6 13-12-11 21:19
Het lukt me niet voor me aan te melden bij apple skelen iPhone algemeen 1 02-09-11 20:52
Windows: Toetsenbord werkt niet bij sync via iTunes greonvds iTunes 0 06-01-11 15:26
Mac OS X: Coverflow Itunes werkt niet meer,en bij foto s ook t zelfde probleem!Heelp celik iTunes 1 09-09-10 23:46
Windows: iPhone en iPod op iTunes werkt bij mij niet aniger iTunes 15 03-06-09 12:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:38.