een probleem melden bij iTunes werkt niet discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil bij mijn aankoopgeschiedenis op iTunes klikken op 'een probleem melden' omdat ik het met een aantal afrekeningen niet eens ben. I.p.v. een aantal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
een probleem melden bij iTunes werkt niet
Ik wil bij mijn aankoopgeschiedenis op iTunes klikken op 'een probleem melden' omdat ik het met een aantal afrekeningen niet eens ben. I.p.v. een aantal keuze menu's wordt via mijn browser de supportsite van Apple/iTunes gestart en daar wordt je niet veel wijzer. Wie weet wat te doen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes werkt niet bij tabblad apps | cbkroes | iTunes | 6 | 13-12-11 21:19 |
Het lukt me niet voor me aan te melden bij apple | skelen | iPhone algemeen | 1 | 02-09-11 20:52 |
Windows: Toetsenbord werkt niet bij sync via iTunes | greonvds | iTunes | 0 | 06-01-11 15:26 |
Mac OS X: Coverflow Itunes werkt niet meer,en bij foto s ook t zelfde probleem!Heelp | celik | iTunes | 1 | 09-09-10 23:46 |
Windows: iPhone en iPod op iTunes werkt bij mij niet | aniger | iTunes | 15 | 03-06-09 12:39 |
|
|