Roamler invite discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Zou ik die van iemand kunnen krijgen? Alvast bedankt!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Roamler invite
Zou ik die van iemand kunnen krijgen?
Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gebruik deze methode:
http://www.youtube.com/watch?v=Cr2YjCRCgwQ Werkt hetzelfde als een invite, en doet het helemaal. Geen jailbreak nodig. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat jammer, dit werkt inmiddels niet meer
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dank je wel maar ik ben inmiddels voorzien
|
|
|||
|
|||
Beste Kellsz,
Als het goed is heb ik je een privebericht gestuurd. Ik zoek een invite. Alvast bedankt. Groet ference |
|
||||
|
||||
Ah, ook hier een vraag- en aanbod draadje; daar sluit ik me graag bij aan
Ik probeer ook al een tijdje via diverse kanalen te hengelen, maar vis er telkens net naast Iemand die mij een invite sturen wil per PM? Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 december 2012 om 01:47 ---------- Ik ben een leven omhoog gegaan haha stuur me maar je mail |
|
|||
|
|||
Oud topic, maar probeer het toch! Zit al een hele tijd te zoeken naar een invite, maar het wil me niet erg lukken. Is er iemand hier die mij kan helpen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mafia: Respect & Retaliation Invite Topic | iFonzie | iPhone Apps | 44 | 08-04-10 21:30 |
Agency Wars - Top Secret Invite topic | Runaque | iPhone Apps | 4 | 27-03-09 16:58 |
|
|