app gezocht discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo,ik ben al een tijdje op zoek naar een app,ik heb hier en op Google gezocht maar kon het niet vinden... ik gebruik internet op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
app gezocht
hallo,ik ben al een tijdje op zoek naar een app,ik heb hier en op Google gezocht maar kon het niet vinden...
ik gebruik internet op mijn iPhone altijd thuis via Wi-Fi omdat ik prepaid heb. maar nu wil ik als ik niet thuis ben 3g inschakelen om whatsapp berichtjes te ontvangen en te verzenden.maar om de kosten te besparen wil ik al andere apps uitschakelen zoals facebook etc etc . dus een app waarmee je apps de toegang tot 3g verbied . vriendelijk groet Stef |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je apps als Facebook niet opent zal er ook geen content gedownload worden. De eenvoudigste en meest kostenbesparende oplossing is dus gewoon om de apps te sluiten en niet te openen als je over 3G surft.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App gezocht.. | Larst | iPhone Apps | 1 | 21-09-12 12:14 |
app gezocht welke app verbruikt wat?? | lambermond | iPhone Apps | 3 | 23-08-12 17:14 |
App gezocht | fba0512 | iPhone Apps | 2 | 22-03-12 23:04 |
App gezocht | KAY_W_BEE | Jailbreak apps en thema's | 0 | 08-08-10 15:04 |
App gezocht | Trax | Jailbreak apps en thema's | 3 | 01-09-08 15:12 |
|
|