foto in watsapp discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) ik krijg geen foto's bij mijn watsapp contacten.. Ik heb bijv. bij mijn eigen naam ene foto (die bij mijn profiel staat).. maar in mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
foto in watsapp
ik krijg geen foto's bij mijn watsapp contacten..
Ik heb bijv. bij mijn eigen naam ene foto (die bij mijn profiel staat).. maar in mijn mans contacten bij w.a. staat dat plaatje niet.. Wat doe ik fout ? Ik zie ook zijn plaatje niet die hij heeft ingesteld bij zijn profiel. In mijn android zie ik dat wel in mijn w.a. contacten lijst.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer even de foto te wissen en dan overnieuw plaatsen
Dit werkte bij mij prima |
|
|||
|
|||
Bij mij werkte het pas nadat ik whatsapp had verwijderd en weer opnieuw had geïnstalleerd vanuit de appstore.
Dit zorgde er echter wel voor dat mijn gespreksgeschiedenis verwijderd was. Misschien dat dit terug te halen is uit een backup. Niet geprobeerd. |
|
|||
|
|||
het is gelukt.. Idd door foto te verwijderen en weer terug te zetten.. THanks
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
foto's van pc importeren, alle vorige foto's weg | lepieto | iPhone algemeen | 0 | 19-09-12 16:42 |
Foto's iPhone 4 met flits geeft blauwe foto | Nicole90 | Muziek, foto & video | 7 | 15-09-12 12:32 |
iPhone: Watsapp werkt minder na Jailbreak | jorrissubje | Jailbreak | 4 | 08-02-12 12:11 |
lockinfo/watsapp | Levensgenieter | Jailbreak apps en thema's | 6 | 21-08-11 20:53 |
Foto: 2x dezelfde foto's in Foto Bibliotheek en Foto's | Robert M. | Muziek, foto & video | 2 | 14-02-09 23:41 |
|
|