Welke apps update zit je nog op te wachten (iPhone 5)?? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zelf nu een aantal weken de Iphone 5 in bezit. Het mooie is natuurlijk het grotere scherm en wat ik jammer vind is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welke apps update zit je nog op te wachten (iPhone 5)??
Ik heb zelf nu een aantal weken de Iphone 5 in bezit. Het mooie is natuurlijk het grotere scherm en wat ik jammer vind is dat sommige apps nog geen update hebben voor de Iphone 5 en zijn grotere scherm. Als begin topic geef ik een lijstje op welke apps ik nog zit te wachten voor een update:
TomTom IPC (Iphone Club) Telegraaf Parkmobile Rabobank My Vodafone Tweakers.net IWiki RTV Noord Holland Op welke updates zitten jullie te wachten?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zit op YouTube en de iphoneclub app te wachten!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nu nog iphone 3G(s) kopen of wachten op de 4G??? | Martijniphone | Koopinformatie Nederland | 63 | 25-05-10 18:25 |
iPhone kopen of nog wachten ? | Hama | Koopinformatie Nederland | 1 | 03-10-09 12:26 |
nu een iPhone kopen of nog even wachten?? | reno1 | Archief | 10 | 31-07-08 14:34 |
|
|