Waarom is datamanPRO alleen in Nederlandse store te verkrijgen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Waarom is datamanPRO alleen in Nederlandse app store te verkrijgen en. Niet in de Belgische app store? Alvast bedankt voor jullie hulp...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waarom is datamanPRO alleen in Nederlandse store te verkrijgen
Hallo,
Waarom is datamanPRO alleen in Nederlandse app store te verkrijgen en. Niet in de Belgische app store? Alvast bedankt voor jullie hulp |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
omdat het mss enkel werkt voor de Nederlandse providers?
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkt het, voor zover het werkt, ook met Mobistar en T-Mobile Duitsland. De app komt wel uit de NL App Store.
Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 21-11-12 om 13:51. Reden: Taelvauten |
|
|||
|
|||
Ik kan niet naar de nl store gaan
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik heb alleen een Spaanse app store, ik wil de Nederlandse | Fietsvriend | iPad Apps | 6 | 13-12-12 20:32 |
Waarom alleen "iPad Hardware" als forumonderdeel? | nop | Archief | 1 | 06-02-11 12:53 |
waarom is de iphone zo moeilijk te verkrijgen ??? | wrc1 | Koopinformatie Nederland | 22 | 23-08-10 22:13 |
Championship manager, alleen in UK store, niet in dutch Store:( wat nu? | Solari | iPhone Apps | 5 | 27-05-09 15:35 |
|
|