iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Nieuwste WhatsApp werkt niet op iPhone 3G? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/130252-nieuwste-whatsapp-werkt-niet-op-iphone-3g.html)

g.gerrits10 09-01-13 15:19

icq via itunes op de ihone 3g gezet werkt niet wil niet starten. van alles geprobeerd maar krijg whatsapp niet aan de praat op de 3g. kan ik iets met de iphone4s whatsapp want daar werkt hij perfect. kan ik iets met codes daar opvragen en dan in de 3g invoeren??

NicolaasR 09-01-13 15:24

nope ook al geprobeert. via een 3GS

droef51 09-01-13 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NicolaasR (Bericht 867284)
en welk versie van whatsapp heb je er opstaan? ik heb het net gelijk even geprobeert maar helaas hier werkt het nog steeds niet. Het kan zijn dat het komt omdat ik 2.8.4 ipa heb gedownload van internet


Ik heb geen idee welke versie van WhatsApp ik erop heb staan, ik weet alleen dat het weer werkt na het sedert 01-01-2013 talloze malen te proberen.

Ik wil nog wel even toevoegen dat i-tunes er niet aan te pas is gekomen.

Timwii 09-01-13 21:14

Bij mij werkt het nog steeds niet :(

Blijven proberen dan maar?

inotkamp 09-01-13 21:29

Ik heb het geprobeerd op een iphone waar 4.1 opstond. Daar werkt het niet bij. Ben m nu aan "uploaden"naar 4.2 om te kijken of t daar aan ligt.
Er staat in ieder geval ICQ op; kunnen we al wat mee.
Bedankt daarvoor.

marcossos 10-01-13 14:56

Met de Iphone 3GS (oude telefoon die m'n broertje heeft) daarmee lukt het gelukkig no wel om Whatsapp te gebruiken. Hoewel zijn iPhone al enige tijd niet meer is ge-update.

Verschilt het per model tot welke update je kan installeren?

inotkamp 10-01-13 15:11

Als ik het goed heb, kan je de 3gs wel 4.3 ios op doen.
En dat heb je nodig voor whatsapp...dacht ik.:o

marcossos 10-01-13 15:14

Ah oke, bedankt voor je reactie !

inotkamp 10-01-13 15:57

Graag gedaan:-)

arjan95 10-01-13 17:03

Verduidlijking:

"2G" max. iOS 3.1.3 (Deze iPhone is nooit officieel in Nederland verkocht)
3G max. iOS 4.2.1 (De eerste iPhone die hier te krijgen was)
3GS / 4 / 4S / 5: max. iOS 6.0.1 (6.0.2 is alleen een extra update voor de 5 / iPad mini)

DennizNL 10-01-13 17:15

Ik heb het idee dat de mensen waarbij het werkt voor whatsapp hebben betaald, kan iemand dit confirmeren?
Ik heb namelijk niet betaald en whatsapp blijft niet werken bij mij.

remundo7000 10-01-13 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DennizNL (Bericht 867595)
Ik heb het idee dat de mensen waarbij het werkt voor whatsapp hebben betaald, kan iemand dit confirmeren?
Ik heb namelijk niet betaald en whatsapp blijft niet werken bij mij.

Nee, ik heb betaald, en op een iPhone 2G werkt whatsapp niet.
Kan zijn dat het anders is voor de iPhone 3G.

Nu heb ik whatsapp al uit de tijd dat ik nog een iPod touch had, ooit werkte dat wel.
Het kostte maar 79 cent, en ik heb er nog steeds plezier van op mijn huidige iPhone.

Timwii 10-01-13 23:06

Ik heb ook niet betaald en hij doet het nog steeds niet. Ben bang dat dat er wel mee te maken heeft....

colliehome 11-01-13 10:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yuur (Bericht 856104)
Is er niet gewoon ergens een Oude versie van whatsapp downloadbaar?
Ik heb ook een 3G, en kijk tegen het zelfde probleem aan. Helaas geen oude versie in de prullenbak staan.

Met een 3G ben je dus eigenlijk gewoon gedoomed?

een oude versie staat mss wel in je backup of in je TM

anske12345 11-01-13 15:51

4.2.1dat staat in mijn instelingen en mijn iphone is3 g.
en als ik aps wil laden dan gaat dat soms niet ik moet dan
wat hoger zitten dan 4.2.1 ik ben hier nieuw en ik heb pas 2 dagen een iphone mvrgr anske12345 kan iemand mij zeggen hoe ik dat moet doen

iScorpio 11-01-13 18:56

Modbreak:

Mochten hier nog meer vragen komen over illegale software en/of illegale handelingen, zal deze topic direct op slot gaan. Ik neem dat iedereen hier op het forum zich aan de regels zal houden!


bbgt 11-01-13 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iScorpio (Bericht 867873)

Modbreak:

Mochten hier nog meer vragen komen over illegale software en/of illegale handelingen, zal deze topic direct op slot gaan. Ik neem dat iedereen hier op het forum zich aan de regels zal houden!


Deze moderator lijkt wel iets vromer dan de paus (is overigens niet zo moeilijk...) want op officieel Apple forum wordt daar gewoon over gepost
(https://discussions.apple.com/messag...23456#20866653 )
PS
Ik weet niet van jailbreaken dat terzijde.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 januari 2013 om 20:31 ----------

Ik kreeg vannacht deze email van het WhatsApp support team dat mij weer enige hoop dat Whats App toch weer operationeel gaat worden op mijn vrouw's iPhone 3G!!

Hi,
We apologize that we have not gotten back to you yet.
If you still have a question about using WhatsApp, please check to see if it has already been answered in our FAQ:
WhatsApp iPhone FAQ
If you are still experiencing the issue you wrote in about, please reply to this email. If your previous email did not already include the following info, please include in your reply:
1) WhatsApp version (go into WhatsApp > Settings > About to retrieve this info)
2) Which iPhone you use
3) Which iOS version you use (iPhone Settings > General > About > Version )
4) Your phone number in full international format (+ Country code Area code Phone number)
(NOTE: Please do not add your reply in-line with this message; please add any additional information above this message.)
We try our best to answer every email. Thank you for your patience!
WhatsApp Support Team
----------------------
Dus aanmoediging om support@whatsapp.com te blijven bestoken met verzoeken om fix!

spacebox 12-01-13 17:48

Me iphone gaat automatisch op slot na 1 minuut

Hoe kan je er voor zorgen dat je altijd berichten ontvangt net als sms of bellen.
Want als me whatsapp niet aan staat weet ik ook niet of ik bericht heb gekregen, pas als ik whatsapp aan zet zie ik alle berichten.

Dit heb ik overigens altijd gehad en heeft niks te maken met de nieuwe versie die ik er op heb gezet.

Alvast bedankt

gebo51 12-01-13 18:27

Hmmm.... Vreemd. Ik krijg altijd netjes een push melding bij een berichtje, zowel alleen als ik Wi-Fi aan hem alswel met 3G.
Heb je bij instellingen berichtgeving wel aanstaan en daarin Whatsapp aangevinkt?

spacebox 12-01-13 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gebo51 (Bericht 868095)
Hmmm.... Vreemd. Ik krijg altijd netjes een push melding bij een berichtje, zowel alleen als ik Wi-Fi aan hem alswel met 3G.
Heb je bij instellingen berichtgeving wel aanstaan en daarin Whatsapp aangevinkt?

Ik heb het even nagekeken maar staat gewoon aan.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:14.