//

Nieuwste WhatsApp werkt niet op iPhone 3G?

Nieuwste WhatsApp werkt niet op iPhone 3G? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bbgt Deze moderator lijkt wel iets vromer dan de paus (is overigens niet zo moeilijk...) want op officieel Apple forum wordt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #321  
Oud 12-01-13, 19:53
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bbgt Bekijk bericht
Deze moderator lijkt wel iets vromer dan de paus (is overigens niet zo moeilijk...) want op officieel Apple forum wordt daar gewoon over gepost
Dat mag dan zo lijken maar er zijn hier al verschillende gebruikers die niet toegestane links en hulp aanbieden om een programma waar je voor moet betalen, gratis op de iPhone te krijgen!
Dat dit niet altijd duidelijk mag zijn komt omdat wij direct zulke berichten verwijderen van het forum en de betreffende gebruikers een waarschuwing of berisping geven. We houden dus het forum zo goed mogelijk in de gaten op illegale handelingen en/of hulp en treden daar naar op. Dit zal dus niet altijd even duidelijk zijn voor de overige gebruikers en daarom zo'n modbreak

En aangezien we weer een illegale link hebben moeten verwijderen nadat de modbreak was geplaatst staat deze topic op het punt van sluiten.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #322  
Oud 12-01-13, 21:03
bbgt bbgt is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Almere Stad
Berichten: 206
Stuur een bericht via ICQ naar bbgt Stuur een bericht via Instant Messenger naar bbgt Stuur een bericht via MSN naar bbgt Stuur een bericht via Yahoo naar bbgt
Standaard

Modbreak? Geen tijpfout. Ik ben het woord nog nooit tegengekomen. Ik werk met onze iPhones al jaren alleen via iTunes.
Waar kan ik de definitie van "illegaal" in de ogen van de deze website/dit forum vinden?

Het enige dat ik wil is dat er ook vanuit dit forum zoveel mogelijk pressie op WhatsApp wordt uitgeoefend dat het met een fix komt waardoor het mogelijk is op de iPhone 3G van mijn vrouw WhatsApp weer gaat draaien.
En een artikel van de redactie van de iPhoneclub over alle wereldwijde ophef over de "streek" van WhatsApp kan ik ook ven harte aanbevelen.
__________________
....i.c.m. een Tele2 sim only 1GB en 100 bel/sms
  #323  
Oud 12-01-13, 21:12
gebo51 gebo51 is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bbgt Bekijk bericht
Modbreak? Geen tijpfout. Ik ben het woord nog nooit tegengekomen. Ik werk met onze iPhones al jaren alleen via iTunes.
Waar kan ik de definitie van "illegaal" in de ogen van de deze website/dit forum vinden?

Het enige dat ik wil is dat er ook vanuit dit forum zoveel mogelijk pressie op WhatsApp wordt uitgeoefend dat het met een fix komt waardoor het mogelijk is op de iPhone 3G van mijn vrouw WhatsApp weer gaat draaien.
En een artikel van de redactie van de iPhoneclub over alle wereldwijde ophef over de "streek" van WhatsApp kan ik ook ven harte aanbevelen.
Ik heb enkele dagen geleden een berichtje gestuurd aan de redactie met het verzoek redactioneel aandacht aan de Whatsapp affaire te besteden, maar ik ben bang, gezien hun redactie, dat het bij het algemene (officiele) bericht van Whatsapp blijf, waarin WA aangeeft te stoppen met de ondersteuning aan de IPhone 3G. Jammer dus.....
  #324  
Oud 14-01-13, 16:01
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Let op met illegale aanbiedingen, linken en vragen! Lees de forumregels hieromtrent!
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #325  
Oud 14-01-13, 20:01
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Omdat er toch nog illegale handelingen werden genoemd in deze topic gaat deze voor nu op slot!
Discussie gesloten

Labels
ios, iphone, iphone 3g, whatsapp, whatsapp ondersteuning, whatsapp werk niet



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Whatsapp op iPad werkt, maar iPhone niet meer :( Roccade Jailbreak apps en thema's 1 25-08-12 19:25
Whatsapp werkt niet meer na update Iphone Biebje87 iPhone Apps 2 01-05-11 16:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:50.