//

Verjaardagen met leeftijd in agenda

Verjaardagen met leeftijd in agenda discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben gewend om in mijn oude elektronische agenda de verjaardagen en huwelijksjaren van vrienden en (vage) kennissen met leeftijden te zien. Dit kan in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-11-12, 16:12
egorter egorter is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 1
Standaard Verjaardagen met leeftijd in agenda

Ik ben gewend om in mijn oude elektronische agenda de verjaardagen en huwelijksjaren van vrienden en (vage) kennissen met leeftijden te zien. Dit kan in je i-phone ook. Bijv. van een gezin: Man, Vrouw en 3 kinderen. Maar dan komt nu het probleem: Van dat hele gezin moet je nu 5 verschillende contacten aanmaken omdat je per contactpersoon maar één verjaardag in kan voeren. Ik heb alle mogelijkheden (synchroniseren met google/facebook etc) al bekeken maar niets wat aan mijn doel voldoet terwijl het toch zo simpel zou moeten zijn.

Dus ik zoek een app die de ouderwetse verjaardags- gebeurtenissenkalender op toilet (met leeftijd) vervangt die onafhankelijk van je contactpersonen werkt maar die wel synchroniseert met elke willekeurige agenda die je in je i-phone gebruikt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
verjaadagen met leeftijd in agenda iMoos iPhone Apps 6 25-12-11 23:06
Verjaardagen in agenda. heitsme iPad Apps 1 10-12-11 13:15
verjaardagen in agenda NBraams iPhone algemeen 3 10-09-11 13:58
Contacten verjaardagen met Agenda sync. joeriblaau iTunes 4 15-04-10 15:48
Verjaardagen in iphone agenda SoloBlack iPhone algemeen 4 19-06-09 23:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:55.