Verjaardagen met leeftijd in agenda discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben gewend om in mijn oude elektronische agenda de verjaardagen en huwelijksjaren van vrienden en (vage) kennissen met leeftijden te zien. Dit kan in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verjaardagen met leeftijd in agenda
Ik ben gewend om in mijn oude elektronische agenda de verjaardagen en huwelijksjaren van vrienden en (vage) kennissen met leeftijden te zien. Dit kan in je i-phone ook. Bijv. van een gezin: Man, Vrouw en 3 kinderen. Maar dan komt nu het probleem: Van dat hele gezin moet je nu 5 verschillende contacten aanmaken omdat je per contactpersoon maar één verjaardag in kan voeren. Ik heb alle mogelijkheden (synchroniseren met google/facebook etc) al bekeken maar niets wat aan mijn doel voldoet terwijl het toch zo simpel zou moeten zijn.
Dus ik zoek een app die de ouderwetse verjaardags- gebeurtenissenkalender op toilet (met leeftijd) vervangt die onafhankelijk van je contactpersonen werkt maar die wel synchroniseert met elke willekeurige agenda die je in je i-phone gebruikt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
verjaadagen met leeftijd in agenda | iMoos | iPhone Apps | 6 | 25-12-11 23:06 |
Verjaardagen in agenda. | heitsme | iPad Apps | 1 | 10-12-11 13:15 |
verjaardagen in agenda | NBraams | iPhone algemeen | 3 | 10-09-11 13:58 |
Contacten verjaardagen met Agenda sync. | joeriblaau | iTunes | 4 | 15-04-10 15:48 |
Verjaardagen in iphone agenda | SoloBlack | iPhone algemeen | 4 | 19-06-09 23:35 |
|
|