//

Onmogelijk apps te downloaden na update ios6 (iphone 3g)

Onmogelijk apps te downloaden na update ios6 (iphone 3g) discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Zoals mijn titel al zegt, na de update van ios6 is de iphone 3g -waarbij de software maximaal tot 4.2.1 draait- een beetje afgestoten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-11-12, 09:53
boydie12 boydie12 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 2
Standaard Onmogelijk apps te downloaden na update ios6 (iphone 3g)

Hallo,

Zoals mijn titel al zegt, na de update van ios6 is de iphone 3g -waarbij de software maximaal tot 4.2.1 draait- een beetje afgestoten door apple krijg ik het idee. Ik kan nu dus geen apps downloaden zoals whatsapp omdat dan in beeld komt dat minimaal 4.3 qua software nodig is. Mijn vraag is dus, is er een andere manier om apps te downloaden of om op mijn telefoon te krijgen ? Ik heb verder ook geen backup op iTunes dit omdat ik de telefoon net heb gekregen van een maatje.

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-11-12, 10:04
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boydie12 Bekijk bericht
Mijn vraag is dus, is er een andere manier om apps te downloaden of om op mijn telefoon te krijgen ? Ik heb verder ook geen backup op iTunes dit omdat ik de telefoon net heb gekregen van een maatje.
Als je geen backups hebt van de apps die nog wel compatibel zijn met iOS 4.2.1 dan is er geen andere mogelijkheid om die oude versies te installeren.

Over de nieuwe versie van Whatsapp en de iPhone 3G lopen er al een paar topics. Ga ook eens in die topics kijken.

PS:
Het zijn de ontwikkelaars van de apps die er moeten voor zorgen dat de apps nog op iOS 4.2.1 draaien, niet Apple.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4s van ios6 terug naar 5.1.1 onmogelijk? Urbanfoto Archief 5 31-10-12 11:55
Alle apps sluiten na enkele seconden na update naar iOS6 r0man iPhone algemeen 4 27-09-12 23:02
Update onmogelijk maltje iPad algemeen 8 09-06-11 20:43
Downloaden/updaten AppStore op iPod onmogelijk!! Thiemo iPhone algemeen 0 20-02-11 18:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:45.