info in app beveiligen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ben op zoek naar een app die mijn gevoelige info(plaatjes,video's enz.) beveiligd op mijn iphone op een manier zodat niemand de info kan bereiken. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
info in app beveiligen
ik ben op zoek naar een app die mijn gevoelige info(plaatjes,video's enz.) beveiligd op mijn iphone op een manier zodat niemand de info kan bereiken.
Dus niet ook niet via een progamma zoals ifunbox als de iphone aan een pc wordt gehangen via usb of Wi-Fi. kent iemand zo/n app? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En die heeft een ander itunes inlognaam en wachtwoord. Het valt me op dat er maar weinig mensen weten dat je alle zogenaamde "veilige plaatjes" makkelijk kan inzien en kopieeren met een vrij simpel en gratis progammaatje als ifunbox. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ok maar volgens mij hebben de iphone en ipad toch ieder een andere naam of hebben deze ook dezelfde naam?
En als ik mijn root paswoord zou wijzigen dan zou ifunbox er niet meer bij kunnen tenzij ik het paswoord geef dan. Als ik het root en mobile paswoord wijzig gaan er dan andere apps of cydia niet meer werken of maakt dat niet uit??? |
|
||||
|
||||
Dat maakt niet uit.
|
|
|||
|
|||
ok ga ik dat eens proberen en ben benieuwd of ik dan niet meer bij mijn files kan.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 december 2012 om 15:49 ---------- net root paswoord veranderd maar kan gewoon bij mijn files komen zonder problemen, dit is toch eigenlijk wel een aardig lek zo en totaal niet veilig. Misschien iemand nog andere ideeen???? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Haha feit is alleen op mn ipad zelfde appje geinstaleerd zinder jailbreak en doet precies hetzelfde helaas
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beste app om foto's te beveiligen (Spy Calc) | Micha83 | iPhone Apps | 1 | 13-11-12 09:24 |
App beveiligen tegen jailbreak (m.a.w. onrechtmatig app installatie) | viresh75 | Ontwikkelen voor iOS | 13 | 02-12-11 14:18 |
Windows: App om mappen te beveiligen (geen Jailbreak) | RobinDaanen | Desktop-applicaties | 2 | 19-01-11 15:04 |
app beveiligen | nicolletje | iPhone Apps | 1 | 15-01-11 22:33 |
|
|