Gmail 2.0: Hoe profielfoto's veranderen/corrigeren? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) In de nieuwe Gmail 2.0 App heb ik drie Gmail accounts geconfigureerd. Twee daarvan zijn persoonlijke Gmail accounts (@gmail.com), de derde is een Google Apps ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Gmail 2.0: Hoe profielfoto's veranderen/corrigeren?
In de nieuwe Gmail 2.0 App heb ik drie Gmail accounts geconfigureerd. Twee daarvan zijn persoonlijke Gmail accounts (@gmail.com), de derde is een Google Apps account op een ander domein (@domain.com). Slechts voor 1 van de persoonlijke accounts toont de Gmail App (zowel op de iPhone als de iPad) de bijbehorende profielfoto/avatar. Voor andere accounts wordt de "standaard" foto (een grijs mannetje op een witte achtergrond) getoond.
Wat moet ik doen om de foto's van de andere accounts ook zichtbaar te krijgen in de Gmail App? (bij beide probleemaccounts is zowel binnen Gmail als de Google account zelf al een profielfoto/avatar ingevuld; ik zie geen verschil met de account waarvoor het wel goed gaat)
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe kan ik op de Ipad2 mijn Gmail uitloggen? | ErnstGala | iPad algemeen | 6 | 27-06-12 21:58 |
Hoe game center foto veranderen | Mineymouse007 | iPhone Apps | 3 | 20-06-12 14:14 |
Hoe kun je via mail button hotmail of gmail openen? | orli | iPhone algemeen | 15 | 15-03-09 17:21 |
Hoe bookmark icoon veranderen | light | iPhone Apps | 2 | 07-01-09 15:46 |
Klok loopt 5 minuten achter, hoe te corrigeren? | w.d | iPhone algemeen | 2 | 11-06-08 14:34 |
|
|