Alle beschikbare apps zijn naar deze computer gedownload? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Zie bijlage. Dat is het beeld dat ik krijg wanneer ik in de App store bij Aankopen kijk. Eerder was het zo dat ik de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Alle beschikbare apps zijn naar deze computer gedownload?
Zie bijlage.
Dat is het beeld dat ik krijg wanneer ik in de App store bij Aankopen kijk. Eerder was het zo dat ik de geïnstalleerde apps kon zien en daarbij een knopje stond waar ik de verwijderde apps kon zien (Niet op deze iphone). Nu is dit dus nog het enige wat ik zie, ik kan de geinstalleerde apps nog wel zien in iTunes op de computer. Kan iemand mij uitleggen waarom dit is? Instelling verkeerd o.i.d.? Sven |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb precies hetzelfde.
Hoe is dit te herstellen? Edit Uitloggen en opnieuw inloggen via Setting > iTunes en appstores Op de iPhone heeft het probleem verholpen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem computer machtigen alle apps crashen | Huub82 | iTunes | 7 | 06-03-10 02:02 |
Windows: niet alle muziek van mijn computer gaat naar itunes | evivanlaarhoven | iTunes | 2 | 19-01-10 16:20 |
|
|