iPhone sitemaker gezocht discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor nieuw project ben ik opzoek naar iemand die onze website kan optimaliseren voor de iPhone. Het liefst gratis maar eventueel tegen vergoeding....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone sitemaker gezocht
Voor nieuw project ben ik opzoek naar iemand die onze website kan optimaliseren voor de iPhone. Het liefst gratis maar eventueel tegen vergoeding.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
En wat is het adres van je website? En heb je nog onderandere meer informatie over je website en wat je precies wilt?
|
|||
|
|||
Het gaat om <op verzoek verwijderd>
Het moet een gratis sms applicatie worden via de iPhone, webbased. Je moet kunnen aanmelden, inloggen en versturen. |
|
||||
|
||||
Lijkt me toch geen lastige klus?
Verwacht alleen niet dat er mensen zijn die dit gratis doen. Ik niet in ieder geval
|
||||
|
||||
Nou dat word dus geen gratis klus voor de meeste. Of je moet echt ergens een hobbyist vinden die thuis bij zijn ouders woont en geen geld nodig heeft of uberhaupt weet wat geld is. Ik doe het ook niet gratis iedergeval
|
|
|||
|
|||
Pm me dan maar met je prijs alsjeblieft
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|