Kan vreemdgenoeg app niet downloaden discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik probeer al een tijdje GTA vice city te downloaden, maar kan hem steeds niet downloaden omdat 'er niet voldoende lokale opslagruimte beschikbaar is'. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Kan vreemdgenoeg app niet downloaden
Hallo,
Ik probeer al een tijdje GTA vice city te downloaden, maar kan hem steeds niet downloaden omdat 'er niet voldoende lokale opslagruimte beschikbaar is'. Het vreemde is, de game is 1021 MB groot en ik heb 1,2 gb vrij op m'n telefoon. Hoe kan dit dan gebeuren? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk heb je bv 2GB nodig om te installeren. Aldus niet genoeg plaats.
|
|
||||
|
||||
Hmm dat is handig... Want zoveel ruimte kan ik niet meer vrijmaken namelijk. Enig idee hoeveel je zou moeten hebben om 1 gb te downloaden?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
1) 1 GB in /var/mobile/Media/Downloads 2) 1 GB in /var/mobile/Applications Als de app geïnstalleerd is wordt 1) weer gewist. Installeer de app met iTunes dan wordt 1) niet gebruikt. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan niets downloaden op de app store (iphone 5) | 123eliascasillas123 | iPhone algemeen | 2 | 09-01-13 10:50 |
Kan geen app meer downloaden | zoezoquinha | iPhone Apps | 12 | 23-12-11 19:37 |
kan geen app downloaden | Ranged66 | iPad Apps | 6 | 07-11-11 16:37 |
kan geen app downloaden | caspercas | iPhone Apps | 0 | 09-08-10 00:10 |
Windows: Kan niet downloaden | smoothdevil | iTunes | 1 | 02-12-08 20:37 |
|
|