TODO lijst (datum+tijd instellen) discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Bestaat er een todo lijst app waar je zowel kan plannen dagen vooruit. Ook zou het gewenst dat je een bepaald uur kan instellen wanneer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
TODO lijst (datum+tijd instellen)
Bestaat er een todo lijst app waar je zowel kan plannen dagen vooruit. Ook zou het gewenst dat je een bepaald uur kan instellen wanneer je de taak moet doen. En dan nog dat hij een sein geeft (bev. 30 min. ervoor)
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Er lijkt iets weggevallen te zijn in je 1e regel.
Wat bedoel je?
|
||||
|
||||
Ik bedoel een lijst waar je taken kan plannen dagen ervoor + ook het uur wanneer deze taak moet aanvangen. En dan zou ik ook graag een bepaalde tijd kunnen instellen dat ik een sein krijg dat me herinnert aan die taak. (dacht al aan de app 'Day2life')
|
|
||||
|
||||
Misschien is Remember The Milk iets voor je?
|
|
|||
|
|||
Of Guided Ways 2Do misschien. Ik heb dat vroeger veel gebruikt maar gebruik nu de standaard Reminders (Herinneringen?).
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Homescherm tijd en datum | maloutje191 | iPhone algemeen | 6 | 28-04-12 22:46 |
tijd en datum van lockscreen | scoop1 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 20-11-11 20:22 |
Windows: Tijd en Datum op I-tunes | marc73 | iTunes | 3 | 15-06-10 13:15 |
[Cydia] Datum en tijd op statusbar | Oakkii | Jailbreak apps en thema's | 2 | 03-07-09 13:48 |
Datum en Tijd instellingen | jkrikke | Archief | 1 | 11-04-08 17:13 |
|
|