Goede unit convertor app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iculture leden, Ik ben op dit moment voor studie een half jaar in de VS en dan loop je aan tegen andere eenheden die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Goede unit convertor app
Beste iculture leden,
Ik ben op dit moment voor studie een half jaar in de VS en dan loop je aan tegen andere eenheden die hier gebruikt worden, naast de dollar de gallons, oz, yard/feet/inch en het vreselijke fahrenheit. Weet iemand een goede conversie app die makkelijk in gebruik is en als het even kan gratis? Eerste post trouwens! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Die middeleeuwse maten in de USA zijn inderdaad ontzettend irritant, op dat gebied lopen ze 200 jaar achter!
Niet gratis, maar ook niet duur: convertbot: https://itunes.apple.com/nl/app/conv...308928075?mt=8 Ik zie dat hij nu (23 januari 2013) €1,79 kost. Ik heb deze app al drie jaar, ik dacht dat ik €0,79 heb betaald. Kan zijn dat het een aanbieding was. Werkt goed en ziet er mooi uit. Laatst gewijzigd door remundo7000; 23-01-13 om 18:42. |
|
|||
|
|||
Google en nog gratis ook
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik gebruik Converter+ en Convert om die middeleeuwse maten om te zetten. Succes gewenst |
|
|||
|
|||
Ik lees net in de iCulture deals dat The Unit Converter tijdelijk gratis is:
iCulture Deals: aanbiedingen woensdag 23 januari 2013 - iPhoneclub.nl |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Garmin ANT+ adapter met convertor? | blaugrana | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 25-09-12 00:35 |
empower convertor voor in het vliegtuig | koekjedebij | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 10-05-09 12:41 |
Video: Azureus: zowel torrent als convertor nu! | Puck84 | Muziek, foto & video | 0 | 28-04-09 22:42 |
video convertor | koekeloer | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 21-01-09 02:43 |
review: Measures - Unit converter | Gilliam | iPhone Apps | 0 | 29-12-08 21:54 |
|
|