//

Nieuwe versie Facebook messenger niet meer kunnen aanmelden

Nieuwe versie Facebook messenger niet meer kunnen aanmelden discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag verscheen de nieuwe versie van Facebook messenger. Na het updaten kan het programma opeens niet meer aanmelden bij Facebook. Het blijft gewoon hangen bij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-03-13, 13:17
Cikota Cikota is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 18
Standaard Nieuwe versie Facebook messenger niet meer kunnen aanmelden

Vandaag verscheen de nieuwe versie van Facebook messenger. Na het updaten kan het programma opeens niet meer aanmelden bij Facebook. Het blijft gewoon hangen bij Facebook aanmelden. Na het verwijderen en aanmelden is het nog steeds hetzelfde.
Ik kan wel bij Facebook met het gewone Facebook app.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-03-13, 13:22
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Probeer eens om de iPhone te herstarten. Hier werkt het in ieder geval wel, zelfs op een "oude" iPad 1.

Succes gewenst
  #3  
Oud 08-03-13, 07:33
Cikota Cikota is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 18
Standaard

Het herstarten heb ik een aantal malen gedaan. Maar dat helpt helaas ook niet. Vanochtend zag ik dat er weer een update beschikbaar was voor fb. Na installeren weer hetzelfde liedje 😒.

Vandaag kon ik opeens weer aanmelden. Ik heb niets bijzonders gedaan alleen het app geopend. Vreemd.

Laatst gewijzigd door Cikota; 09-03-13 om 12:42. Reden: Probleem opgelost
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Linux: Itunes start niet meer op na install nieuwe versie tomdj iTunes 3 29-04-10 00:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:27.