Kan iemand mij helpen met Whtied00r? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hee iedereen! Ik heb dus eergisteren een iPhone 3G op Marktplaats gekocht alleen deze kan uiterlijk geupdate worden naar iOS 4.2.1 Op 4.2.1 zijn er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan iemand mij helpen met Whtied00r?
Hee iedereen! Ik heb dus eergisteren een iPhone 3G op Marktplaats gekocht alleen deze kan uiterlijk geupdate worden naar iOS 4.2.1
Op 4.2.1 zijn er veel minder functies dus na wat research ben ik erachter gekomen dat je via Whited00r kan updaten naar iOS 5/6. Nu kan ik alleen nergens (duidelijk) vinden hoe dit precies werkt. Kan iemand mij uitleggen hoe dit werkt? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Maar is het wel mogelijk om applicaties in Cydia zoals Whatsapp te downloaden als ik whited00r heb geïnstalleerd?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes gewenst |
|
|||
|
|||
Ik zal zeker nog even zoeken alleen is voor Whatsapp in de Appstore iOS 4.3 nodig. Aangezien op mijn iPhone 3 max 4.2.1 kan was mijn vraag of ik wel Whatsapp kon downloaden?
|
|
||||
|
||||
Nee, dat kan niet.
Omdat zowel whited00r als Whatsapp en 4.2.1 al uitgebreid besproken zijn volgt hier een slotje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: kan iemand mij helpen? | 420couch | Unlock | 3 | 21-08-12 18:31 |
Kan iemand mij helpen met 'tethering'? | stevendeen | iPhone algemeen | 4 | 28-09-10 15:44 |
iPhone: Kan iemand mij met Jailibreak helpen via msn? | JuztPaultje | Jailbreak | 18 | 15-10-08 18:52 |
kan iemand mij helpen met updaten 2.0.0 | iTimothy | Archief | 1 | 28-08-08 18:59 |
Kan iemand mij helpen met unlocken en andere zaken voor de Iphone? | Bullet | Archief | 2 | 28-04-08 17:36 |
|
|