iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   REQ: BeeJive Icon? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/1374-req-beejive-icon.html)

Vonny 20-01-08 11:51

kan je een eigen logo/foto toevoegen in beejive?

Nikooos 20-01-08 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vonny (Bericht 44278)
kan je een eigen logo/foto toevoegen in beejive?

Hoe bedoel je dit?

Vonny 20-01-08 15:01

awel, bij messenger heb je toch je eigen pic die je kan uploaden...

Vonny 21-01-08 15:14

iemand een antwoordje hier op?

S.A.F 21-01-08 23:14

Sjowol kun je a.u.b. een MSN icoontje maken met de tekst MSN eronder? Ik denk dat dat iets mooier op de eerste pagina van je iPhone Summerboard staat dan dat onbekende Beejive logo.

Bedankt

sjowol 21-01-08 23:22

wat schuift dat?
(ik zal er een speciaal voor je maken, heb op het moment toch ff tijd maar verwacht natuurlijk wel een donatie :D)
wil je alleen het icoon? of de hele beejive app met het icoon? of een replacement icoon (dat je mijn beejive installeert en dan de icon replacer draait om het orginele icoon door een msn icoon te vervangen?)

S.A.F 21-01-08 23:29

Het liefst de complete Beejive applicatie zoals je hem had, maar dan met enige verschil het MSN logo, en de tekst MSN eronder ipv Beejive. Dat zou al geweldig zijn!

p.s.: Ik overweeg idd te doneren! Zou je aub nog een keer zo vriendelijk willen zijn de 1.1.1 gebruikers blij te maken met een T9 woordenboek fix voor 1.1.1? Zie topic dat Graphsic is begonnen op Tips en Tweaks gedeelte

S.A.F 21-01-08 23:31

Ik vind overigens deze 2 Pirelli mannetjes van MSN wel mooi om te gebruiken. Leuker dan die msn vlinder.

http://www.informacyde.com/weblog/images/msn.png

sjowol 21-01-08 23:37

1 Bijlage(n)
damn je bent wel veeleisend hoor... ik heb nu dit icoon gemaakt.. blij mee? (geen achtergrond dus alles wat niet de mannetjes is is doorzichtig)

S.A.F 21-01-08 23:38

Hij is fantastisch. Als je hem dan nu kunt koppelen aan die Beejive applicatie zou het geweldig zijn! Of kun je uitleggen hoe ik de oude voor de nieuwe vervang?

sjowol 21-01-08 23:39

allebei simpel maar ik gooi hem wel in de repo...

S.A.F 21-01-08 23:46

Super! Bedankt he!

sjowol 22-01-08 00:04

ok hij staat er (beejive is temporarily unavailable maar da's niet mijn schuld)

S.A.F 22-01-08 00:18

Werkt helemaal geweldig. Ziet er zo ook een stuk gelikter uit! Bedankt nogmaals.

p.s.: Die 1.1.1 T9 is dat veel werk? Hoeveel wil je dat ervoor gedoneerd wordt? Zijn echt veel mensen die er maar al te graag gebruik van willen maken!

sjowol 22-01-08 00:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S.A.F (Bericht 45575)
p.s.: Die 1.1.1 T9 is dat veel werk? Hoeveel wil je dat ervoor gedoneerd wordt? Zijn echt veel mensen die er maar al te graag gebruik van willen maken!

ik ben hier ook ooit een weekend mee bezig geweest, dus dat is geen kwestie van doneren (doneren is zowiezo vrijblijvend maar wordt wel gedoneerd.. zeker als ik natuurlijk speciaal op verzoek een app voor je op de repo zet) helaas heb ik deze methode voor 1.1.1 nooit werkend gekregen in installer.app.
ik kan het ook niet op mijn eigen iphone checken want ik draai lekker 1.1.2 en ik kan niet iets op de repo zetten zonder dat het getest is (had ik toen wel gedaan en je had ze eens moeten horen schreeuwen :p) ik zou zeggen: waarom update je niet gewoon, met alle guides alhier moet dat lukken.
oh trouwens die t9 is wel makkelijker geloof ik.. (hierboven gaat om hede nl menuinstellingen) ik zal er nog ff naar kijken.. maar geen gezeur als hij niet werkt!

sjowol 22-01-08 01:12

ok nederlandse t9 voor 1.1.1 toegevoegd laat maar horen of het werkt!
(raar dat ik helemaal geen donaties zie... ;))

S.A.F 22-01-08 02:33

Yo hij werkt! Prima werk.

Hoe zit het alweer met de 2 letterwoorden? Kan ik daar nog iets voor aanpassen? En klopt het dat als hij nu elke keer het woord "nog" verandert in "nóg" dat dat vanzelf weggaat als je het in "nog" blijft veranderen?

Blackherrie 22-01-08 07:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjowol (Bericht 45588)
(raar dat ik helemaal geen donaties zie... ;))

Nederlanders en betalen :)
Je had toch wel beter moeten weten.:p

Eerst laten betalen, dan pas iets doen is mijn motto. Anders is het fluiten naar de centjes :eek:


:D

S.A.F 22-01-08 11:51

Ik heb gedoneerd.

sossienl 25-01-08 21:59

Ach die kleinigheidjes..... niet te gniepig hoor


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:52.