REQ: BeeJive Icon? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Eey, Ik wil van de Web-app "BeeJive" Graag een Snelkoppeling maken op m'n menu, maar ik heb daarvoor een Icon nodig. Heeft iemand misschien er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
REQ: BeeJive Icon?
Eey, Ik wil van de Web-app "BeeJive" Graag een Snelkoppeling maken op m'n menu, maar ik heb daarvoor een Icon nodig. Heeft iemand misschien er eentje klaar liggen?
Peace! Bennoo
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hoe maak je eigenlijk een snelkoppeling van een website op het menu?
|
|
||||
|
||||
Bedankt!
Ik heb daar ook meteen een pictogram van gemaakt, aangezien Apollo IM best tegenvalt. Dit icoontje heb ik gebruikt: mezzoblue § Chalkwork iPhone Free Icons Het tekstballonnetje met 'I'm' erin. Laatst gewijzigd door BadSide; 25-10-07 om 01:13. |
|
||||
|
||||
Kan je de app dan ook uploaden iik gebruik BeeJive ook en lijkt me best handig
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
hier heb je de hele app inclusief icoontje, ik had hetzelfde idee een paar dagen geleden
|
|
||||
|
||||
als je het upload vergeet niet de permission te veranderen naar "0755" in winscp
anders doet die het niet.. |
|
|||
|
|||
hoe krijg ik hem werkend
in welke map moet ik de bestanden zetten? sorry ik heb het al gevonden Laatst gewijzigd door truemaster97; 29-10-07 om 16:00. Reden: oplossing al gevonden |
|
||||
|
||||
aaaah u wilt een noOb guide?
here u go: hoe installeert ik als noOb handmatig Beejive.app?
Laatst gewijzigd door sjowol; 29-10-07 om 16:04. |
|
|||
|
|||
Goeie guide! Dat zal weer wat vragen schelen hier ApolloIM valt inderdaad nog een beetje tegen maar denk dat dat gaande weg wel zal verbeteren, het is nog een porgramma in vroege ontwikkeling
|
|
||||
|
||||
het kan nóg sneller ...klik op Summerboard (zwarte icoon SMBPrefs als je dat geinstalleerd hebt..)
en onderin op Restart Springboard. Thanks! heel handig |
|
||||
|
||||
nog even dit. ik heb nu een paar messengers geprobeerd maar wat ik echt mis, is een die even een geluidje maakt als je een berichtje hebt...
|
|
||||
|
||||
en in de ifoneguide repo nu!
ff http://ifoneguide.nl/repo toevoegen in installer en dan in ifoneguide apps kijken das pas snel |
|
||||
|
||||
installed and running.. nu nog een icoontje dat bij het thema past
|
|
||||
|
||||
uhm, ja want het beejive icoontje heeft natuurlijk niets met beejive te maken?
|
|
||||
|
||||
nee sorry bedoel bij mijn eigen summerboard thema
|
|
|||
|
|||
bedankt sjowol, installer is inderdaad een pak sneller!! Maar je moet de juiste link maar weten
|
|
|||
|
|||
Thx Sjowol, hoef ik er zelf niet zo mee te kutten.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wallpaper req | osj | Ringtones en Wallpapers | 2 | 06-08-10 19:45 |
BiteSMS icon voor Five Icon Dock | Syl84 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 21-02-10 14:48 |
Beejive msn buddy icon werkt niet! | marijken | iPhone Apps | 13 | 31-03-09 23:26 |
[REQ] iPhone op je beeldscherm | marcoryn | Jailbreak apps en thema's | 7 | 27-01-09 11:22 |
REQ: foto's deleten à la email | nms | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 24-11-08 13:39 |
|
|