Beejive msn buddy icon werkt niet! discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beejive is echt super! maar bij MSN Kan ik wel mijn buddy icon(avatar) selecteren en toepassen, maar anderen kunnen mijn buddy icon niet zien. ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beejive msn buddy icon werkt niet!
Beejive is echt super! maar bij MSN Kan ik wel mijn buddy icon(avatar) selecteren en toepassen, maar anderen kunnen mijn buddy icon niet zien. ik heb mezelf toegevoegd en ik zie ook gewoon die standaard buddy icon van beejive.
is dit normaal? of doe ik gewoon iets fout? Groetjes -xo- marijke |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Al geprobeerd opnieuw in te loggen? Meestal komt 'ie pas na een paar keer in/uit-loggen.
|
|||
|
|||
dat heb ik ook al geprobeerd, helaas werkt 't ook niet. ook beejives verwijderen en weer opnieuw installeren werkt ook niet. meerdere plaatjes en fotos geprobeerd en nog gebeurt er niks...
|
|
||||
|
||||
Apart. Je kan natuurlijk feedback geven aan de makers zelf hierover.
|
|
|||
|
|||
ik krijg na het starten een zwart beeld met de groene letters "pc load letters" als ik daarna op het scherm druk wordt youtube app gestart ???
iemand anders dit ook al gehad misschien??? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Want je bent niet de enige die het heeft. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Klopt............ik kreeg die melding ook, PC LOAD LETTER. Is een goede manier van de makers van Beejive.
Heb het er nu officieel op gezet.........is het geld toch wel waard.........;-) Groeten........ |
|
||||
|
||||
Er komt vast wel een versie die wel werkt
Ik vind de app echt te duur ! |
|
|||
|
|||
ja,, echt balen,,, geen andere opties???
|
|
|||
|
|||
app is inderdaad echt duur maar ach we moeten wel een beetje de economie op peil houden
|
|
|||
|
|||
Vandaag heb ik Beejive ook maar aangeschaft nadat ze de minder legale versie geblokkeerd hebben. Echter als ik me wil aanmelden krijg ik de melding "no.paid.licence", terwijl ik er daar net toch echt €7,99 voor heb betaald
Weet iemand hoe ik dat kan fixen ? Laatst gewijzigd door Jeroenz; 30-03-09 om 00:44. |
|
|||
|
|||
Citaat:
13 euro voor betaald, tot nu toe was de gekraakte versie beter!!!! iemand een oplossing?? grt |
|
|||
|
|||
Ik heb het inmiddels opgelost
Je moet een mailtje sturen naar support@beejive.com met je Device ID, dat vind je in Beejive onder more -> About BeejiveIM -> Device ID. Verder moet je ook nog je Itunes naam en email mee sturen. Ze zullen dan bekijken of je hem echt hebt gekocht en als dat het geval is zullen ze je van de blacklist afhalen. Nadat ik ze gemailt heb kon ik binnen een uur online! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Msn messenger werkt niet met een live.nl account!! | RVD32 | iPhone Apps | 1 | 15-11-10 20:08 |
Msn en Twitter werken niet | Coolkenneth | iPhone Apps | 1 | 09-08-10 20:19 |
BiteSMS icon voor Five Icon Dock | Syl84 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 21-02-10 14:48 |
beejive kan niet worden geïnstalleerd | stef007 | iPhone Apps | 3 | 24-01-10 15:48 |
REQ: BeeJive Icon? | Bennoo | iPhone Apps | 43 | 21-03-08 14:15 |
|
|