iPhone app geluid opnemen tijdens bellen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Is er een app waar die de gesprekken op kan nemen tijdens het bellen? Dus die het dan gelijk opslaat zodat je die gesprek ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone app geluid opnemen tijdens bellen
Hallo,
Is er een app waar die de gesprekken op kan nemen tijdens het bellen? Dus die het dan gelijk opslaat zodat je die gesprek later terug kunt luisteren? Voor de android heb je de Tape a Talk, voor de iphone ook hoop ik. Als iemand iets weet hoor ik het graag Mvg Guder |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is er niet voor de iphone gesprekken.
Er zijn wel apps waar je mee kan bellen, deze hebben soms opname functie. Vertel de andere partij wel dat je het gesprek opneemt, opnemen van gesprekken is soms illegaal. Guide to iPhone Call Recording |
|
|||
|
|||
Oh ik begrijp het.
Weet u misschien hoe dat app heet? Bedankt |
|
|||
|
|||
Audio recorder is een app in cydia !!! Die doet wat je vraagt !!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4: geluid valt weg tijdens bellen | SteffieG | iPhone algemeen | 5 | 27-01-13 16:32 |
Raar geluid tijdens opnemen & Facetime | ikbenkate | iPhone algemeen | 3 | 19-08-12 11:31 |
Iphone 4s Geluid niet helder tijdens bellen | hababam | iPhone algemeen | 2 | 30-03-12 02:41 |
Iphone 4 problemen tijdens bellen (geen geluid) | maurader | iPhone algemeen | 0 | 13-03-12 23:16 |
Geen geluid tijdens bellen of opnemen | Miepke37 | iPhone algemeen | 17 | 15-08-11 20:12 |
|
|