//

Wachtwoorden kwijt na update Password Manager Pro

Wachtwoorden kwijt na update Password Manager Pro discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een iphone4,en zit in de puree! Ik gebruik een app "Password Manager Pro" om mijn wachtwoorden en inlog gegevens in te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-05-13, 11:06
calexy2003 calexy2003 is offline
• iOS 11.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 14
Standaard Wachtwoorden kwijt na update Password Manager Pro

Hallo allemaal,
Ik heb een iphone4,en zit in de puree!
Ik gebruik een app "Password Manager Pro" om mijn wachtwoorden en inlog gegevens in te bewaren van diverse sites, kaarten en andere persoonlijke informatie.

Nu is er een paar dagen geleden samen met andere updates een update verschenen voor deze app in mijn update list.
Zoals altijd heb ik de optie "Update Alles" gekozen.

Het blijkt nu dat deze update alleen voor iphone5 bedoeld was, en niet voor mijn iphone4. Het gevolg van deze update was dat al mijn wachtwoorden en inloggegevens verwijderd zijn.

Ik heb geprobeerd in contact te komen met de maker van deze app, maar tot nu toe geen reactie ontvangen van hun. Aan de hand van de reviews in de appstore weet ik dat er meer mensen zijn met hetzelfde probleem.

Weet iemand enig manier om mijn data terug te krijgen via een cloud restore of zo,want ik ben echt ten einde raad.

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Password manager met Webdav Support raptile iPhone Apps 0 01-02-12 22:41
Password Manager HaIpho Desktop-applicaties 0 16-01-09 17:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:32.