//

App om video op een bepaalde tijd te laten spelen?

App om video op een bepaalde tijd te laten spelen? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenmiddag, Ik heb voor een beurs 100 iPad's die allemaal op precies hetzelfde tijdstip een product-filmpje moeten laten zien. Nu is mijn vraag of je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-05-13, 17:06
draakfire draakfire is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 1
Standaard App om video op een bepaalde tijd te laten spelen?

Goedenmiddag,

Ik heb voor een beurs 100 iPad's die allemaal op precies hetzelfde tijdstip een product-filmpje moeten laten zien.

Nu is mijn vraag of je daar een handig snufje voor hebt?
We hadden al bedacht om het via een website te doen , 100 ipads op website en video activeren ... maar dat is onwerkelijk omdat de verbinding op de beurs niet al te best is.

Daarom vroeg ik me af of er iets van een app is die een filmpje kan laten afspelen om bijvoorbeeld 13:15 af te laten spelen.

Alvast hartelijk dank!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Quiet time app voor iPhone? = app die iPhone voor bepaalde tijd uit kan zetten ctrl8 iPhone Apps 5 16-09-11 12:17
IBAction voor een bepaalde tijd iMidas Ontwikkelen voor iOS 2 07-05-11 02:16
Sms op een bepaalde tijd spookhol iPhone Apps 3 18-04-11 09:26
iPhone valt voor een bepaalde tijd uit. Op wit scherm magyco Archief 4 28-01-09 11:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:28.