App Store is in het Chinees discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn telefoon een maandje geleden gekocht vanaf het internet. Hij is vanuit china gekomen, alleen is het wel een namaak iphone. Het is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App Store is in het Chinees
Ik heb mijn telefoon een maandje geleden gekocht vanaf het internet. Hij is vanuit china gekomen, alleen is het wel een namaak iphone. Het is dus niet de echte.
Bij mij is de App Store in het chinees, waardoor ik dus heel veel apps niet kan vinden! Mijn vraag is, of iemand weet hoe ik dit kan veranderen in het Nederlands? PS: Ik heb geen iTunes erop staan. Heel raar, want die stond er wel op.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Misschien dat de kloon op android draait. Misschien dat je daar wat info op internet over op moet zoeken. |
|
||||
|
||||
Of support vragen chez FakeiPhoneclub.nl...
|
||||
|
||||
Sorry, dit forum is alleen voor echte iOS devices.
// Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone app uit appstore download in het chinees | gino69 | iPhone algemeen | 1 | 23-08-12 00:32 |
sms in het chinees ontvangen die niet door contactpersoon is verstuurd | Karinvandenberk | iPhone algemeen | 3 | 09-01-12 10:58 |
Iphone is in het chinees | i farao i | iPhone algemeen | 2 | 25-01-09 16:41 |
Apps in het Chinees | Simon Raedts | iPhone Apps | 4 | 29-12-08 19:10 |
[1.1.1] iTunes Wi-Fi Music Store in het Chinees | Webraider | Unlock [archief] | 2 | 15-11-07 10:32 |
|
|