Nieuwe update facebook is vastgelopen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe verwijder ik deze app? Ik kan niet meer bij mijn appstore en candy crush spelen. Ik krijg continu die vastgelopen update in beeld. Wie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuwe update facebook is vastgelopen
Hoe verwijder ik deze app? Ik kan niet meer bij mijn appstore en candy crush spelen. Ik krijg continu die vastgelopen update in beeld.
Wie kan mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kan dat niet via de normale manier:
Met je vinger op het scherm tot de icoontjes in jiggle mode staan en dan op het kruisje van de te verwijderen app tappen. Of: Instellingen -> algemeen -> gebruik -> dan zie je onder 'gebruik' een lijst met apps die geinstalleerd zijn op je iphone -> druk op de gewenste app en kies 'verwijder app'. |
|
||||
|
||||
Het zou beter zijn om de AppStore af te sluiten. Twee keer drukken op de thuisknop voor de multitask bar en dan daar ingedrukt houden tot ze gaan wiebelen. Dan op het witte minteken met de rode cirkel en nogmaals proberen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Update naar iOS 5, vastgelopen? | Eamane | iPhone algemeen | 4 | 14-11-11 17:38 |
iPhone vastgelopen tijdens update (V4.3.2>4.3.3) | Bethknijf | iPhone algemeen | 2 | 13-05-11 23:58 |
vastgelopen na update (achteraf geunlockt) | Jabog | Archief | 3 | 25-10-09 23:55 |
Iphone is vastgelopen na update | Nolimit | Archief | 4 | 18-10-09 17:29 |
|
|