Instagram bug na update iOS 7 discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) https://twitter.com/OzzyNL/status/38...562112/photo/1 Iemand een idee of oplossing? Zodra ik naar me foto album ga wordt het scherm te groot zeg maar zodat er boven en onder ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Instagram bug na update iOS 7
https://twitter.com/OzzyNL/status/38...562112/photo/1
Iemand een idee of oplossing? Zodra ik naar me foto album ga wordt het scherm te groot zeg maar zodat er boven en onder delen wegvallen. Thx Ozzy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je llijkt niet de enige te zijn als ik er op google vind ik het volgende: Problem with iOS 7 instagram? - Yahoo! Answers
En inderdaad nog geen antwoord/oplossing |
|
|||
|
|||
Ik heb t ook, hopelijk snel een update??
|
|
||||
|
||||
Gek genoeg heb ik het niet. Niet op een iPhone 5 en ook niet op een iPhone 4S. Verwijder en installeer de instagram app nog eens?
|
|||
|
|||
Verwijderen heb ik al geprobeerd, heb het bij een andere ios update ook al eens gehad maar weet niet meer hoe dat toen opgelost is, waarschijnlijk met een instagram update.
|
|
||||
|
||||
Vreemd, hier zie ik nog steeds niks. Ik had het wel eerst maar dat was een tijdje terug. Heb je toevallig een reservekopie teruggezet?
|
|
|||
|
|||
Nope niet gedaan alleen de ios7 update en toen had ik er last van.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Alles is weer normaal bij mij, heb 32 apps geupdate en weet niet meer welke waarschijnlijk zat daat instagram bij.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS 6 bug? | Rubenhaan | iPhone algemeen | 1 | 24-09-12 08:42 |
iPhone 4 na update naar 6.0 bug? | ketelke | iPhone algemeen | 4 | 23-09-12 18:16 |
Bug bij update naar iOS 5 (iPhone 4) | iPablo | iPhone algemeen | 6 | 10-10-11 10:58 |
bug in update 4.3.1 | bungsu | Chat en geruchten | 3 | 10-04-11 12:35 |
|
|