Facebook iOS 7 App discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Op m'n Iphone 5 IOS7 geinstalleerd, waarna de facebook app geupdate werd. Nu heb ik een probleem met de nieuwe IOS7 Facebook app: Het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Facebook iOS 7 App
Beste,
Op m'n Iphone 5 IOS7 geinstalleerd, waarna de facebook app geupdate werd. Nu heb ik een probleem met de nieuwe IOS7 Facebook app: Het is duidelijk de nieuwe app ook het versie nummer is de laatste , maar hij laat de knoppen welke normaal boven aan stonden en in de nieuwe app naar onder zijn gegaan, bij mij nog gewoon bovenaan zien. Het is echt duidelijk de nieuwe app, de bovenste balk is doorzichtig geworden en de bovenste balk van de iphone is nu ook blauw. De app al meerdere keren verwijderd en opnieuw geistalleerd maar geen succes. Meerdere van jullie dit probleem en heeft iemand hiervoor een oplossing ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik kan er wel een screenshot van maken, maar het ziet er het zelfde uit als op een ipad met de nieuwe ios7 app.
Op de ipad laten ze de knoppen nog steeds bovenin zien en zo is het bij mij op de iphone ook. Denk dat het wel iets mee te maken heeft, maar bij het herkennen van de apparaten in de app staat duidelijke facebook for iphone. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Iets anders kan ik ook niet bedenken. Gelukkig zit het hier vol met mensen met goede ideeën. |
|
|||
|
|||
in en uitloggen heeft geen zin, jammer genoeg
|
|
|||
|
|||
Dit probleem heb ik dus ook. Je ziet duidelijk nieuw ontwerp van FB alleen heb ik geen tabbar zoals beschreven staat in de app store.
Hier een screenshot linkje: photo.PNG Heb app ook al een aantal keer verwijderd maar dat heeft niet geholpen. |
|
|||
|
|||
Ook de versie 6.5.1, welke meld dat er bugfixes zijn gedaan, is geinstalleerd zonder succes.
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem. De knoppen notificaties en vriendschapverzoekken zijn met de update naar iOS 7 naar onder verplaatst in de iPhone versie van de app. De iPad versie laat ze wel bovenin de scherm zien. Ik heb liever dat de knoppen bovenin het scherm komen te staan.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Facebook app crasht na update iOS 6.0.1 | Picardo | iPad Apps | 3 | 15-11-12 16:26 |
|
|