Muziekstatusupdates IOS BBM discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, net als vele mensen heb ik sinds kort ook BBM, ik zag bij de Instellingen een optie om Muziekstatusupdates aan te zetten, maar als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziekstatusupdates IOS BBM
Hallo,
net als vele mensen heb ik sinds kort ook BBM, ik zag bij de Instellingen een optie om Muziekstatusupdates aan te zetten, maar als ik mijn contacten vroeg of ze kunnen zien waar ik naar luisterde zag niemand het. ik speelde de muziek gewoon via de muziekspeler af, heb het ook via spotify geprobeerd maar het lukte niet hebben meer mensen dit? weet iemand hier meer over? Groetjes Osman |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Naar mijn weten zal dit ook nog niet werken. De muziek app biedt dat soort mogelijkheden niet.
|
|||
|
|||
|
Labels |
bbm, muziek afspelen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
BBM | geffennaar | iPhone Apps | 5 | 22-10-13 16:43 |
BBM wordt vandaag uitgerold voor IOS en Android | daveensannie | iPhone algemeen | 0 | 21-10-13 20:26 |
bbm (Blackberry messenger) dit weekend naar ios & android | valencio | iPhone algemeen | 3 | 21-09-13 15:41 |
Bbm iphone ? | Semihcan | iPhone algemeen | 1 | 19-10-11 20:55 |
|
|