//

Hoe apps downloaden met TouchID?

Hoe apps downloaden met TouchID? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik apps wil downloaden uit de Appstore dan moet het met de 5s toch mogelijk zijn om je TouchID hiervoor te gebruiken ipv je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-11-13, 00:51
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard Hoe apps downloaden met TouchID?

Als ik apps wil downloaden uit de Appstore dan moet het met de 5s toch mogelijk zijn om je TouchID hiervoor te gebruiken ipv je AppleID wachtwoord? Ik heb de instelling hiervoor aangezet, maar als ik wil downloaden dan wordt er toch steeds om m'n wachtwoord gevraagd. Iemand enig idee waarom?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-11-13, 02:53
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Instellingen-algemeen-touch id en toegangscode; daar geefk eerst mijn code in en dan keek ik eerst of alles aanstaat zoals bv; vraag om code; direct
Eenvoudige code staat int groen (sta dus aan).

Touch ID klikken; iphone ontgrendeling en itunes en app store moet ook aan staan. En daaronder zie ik vinger 1 tot 5 staan omdat ik 5 vingers ingestoken heb .

Als je alles al aangezet hebt en je vinger(s) goed hebt ingegeven dan zou dat moeten gaan, zoniet, ik hoop dan voor je dat het geen probleem is aan de vingerafdrukscanner.

Ne maat van me heeft me gezegd; de eerste paar weken ging dat goed, maar nu gaat het niet zo goed meer bij hem, em moet ook de code ingeven, de touc id werkt niet zo goed meer als in den beginne, hoe da komt, geen idee.

Bij mij gaat alles goed (voorlopig toch). Soms komt er wel eens opnieuw op maar dat komt bij mij omdat ik bv mijn duim op een andere manier opleg en dat dat niet op die manier is ingestoken.
  #3  
Oud 02-11-13, 08:55
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Bedankt voor je reactie!
Ik heb het inmiddels opgelost. Het lag simpelweg aan de knop een keer uit en aanzetten.

Dus als meer mensen dit probleem hebben, probeer dan het volgende:
ga naar instellingen - algemeen - TouchID en toegangscode - vul je toegangscode in - touchID - knop iTunes en Appstore een keer uitzetten en weer aan - dan moet je je AppleID ww invullen (eenmalig) en dan kun je je aankopen met TouchID doen.

Dat gaat supersnel en is ideaal bedacht van Apple.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen met downloaden apps Charliee iPhone Apps 2 21-10-10 17:29
Probleem met apps downloaden dododedodonl iPhone Apps 0 01-10-10 23:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:44.