//

Opzoek naar een app waarmee je je mac kan besturen.

Opzoek naar een app waarmee je je mac kan besturen. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben opzoek naar een app waarmee je je mac scherm kan zien en ook kan besturen. Ik weet dat er verschillende apps hiervoor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-01-14, 20:20
Juann Juann is offline
• iOS 7.0.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2
Question Opzoek naar een app waarmee je je mac kan besturen.

Hallo,

Ik ben opzoek naar een app waarmee je je mac scherm kan zien en ook kan besturen. Ik weet dat er verschillende apps hiervoor zijn maar het moet te zien zijn d.m.v. bluetooth of iets anders waarbij je geen gebruik kan maken van internet. Ik wil het gebruiken op een locatie waar ik geen toegang heb tot internet. Ik ben zelf al een tijdje aan het zoeken maar ik kan niks vinden. Het zou fijn zijn als jullie mij misschien zouden kunnen helpen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-01-14, 16:35
Happypad Happypad is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 12
Standaard

De meeste apps die dat kunnen verlangen dat de apparaten op hetzelfde netwerk zitten. Dat hoeft geen internetnetwerk te zijn. Maar Bluetooth lijkt me een heilloze weg.

Wanneer je geen toegang tot internet hebt kan je vrij eenvoudig een zg 'ad hoc' netwerk tussen de apparaten opzetten.
Uitleg in het Nederlands kan ik zo snel niet vinden, maar met deze links zal het wel lukken.

Create an ad hoc network

How to Create and Use an Ad Hoc Network on Your Mac - The Mac Observer

Ik kwam ergens nog als tip tegen dat als je iPhone/iPad het netwerk niet meteen detecteert het dan even op vliegtuigmodus te schakelen en dan weer op Wi-Fi.

Edit: toch Nl uitleg gevonden http://www.iphoneclub.nl/iphone-tips...ne-ipad-adhoc/

Laatst gewijzigd door Happypad; 28-01-14 om 17:04.
  #3  
Oud 28-01-14, 20:01
Pdrke Pdrke is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Bredene
Berichten: 91
Standaard

Splashtop misschien. Dit kan via mobiel netwerk maar er hangt wel een abonnementsgeld aan vast dacht ik.
Reageren

Labels
app, besturen, iphone, mac



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik ben opzoek naar een app, HELP!!! Panya33 iPad Apps 0 29-05-12 14:36
Opzoek naar een app spongebart Jailbreak apps en thema's 1 17-05-10 17:07
app waarmee je kan opnemen en tegelijkertijd ook instrumentale) achtergrondmuziek kan bilal2307 iPhone Apps 0 17-08-09 17:42
Een programmatje waarmee je edge uit kan zetten stijnjasper Archief 1 22-05-09 22:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:40.