Fout in gmail app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Wordt sinds enkele dagen niet meer doorgestuurd als ik op een link klik in gmail. Krijg dan een melding dat ik mijn internetverbinding moet aanzetten, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Fout in gmail app
Wordt sinds enkele dagen niet meer doorgestuurd als ik op een link klik in gmail.
Krijg dan een melding dat ik mijn internetverbinding moet aanzetten, maar die werkt gewoon. Wie weet hoe het komy dat een willekeurige link naar een bepaalde site niet meer werkt? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Harde reset al gedaan? Tegelijk aan/uit en de home knop totdat de iphone uit gaat.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kom er zojuist achter dat het wel werkt als ik Wi-Fi heb, iemand enig idee waar te zoeken naar een oplossing? Laatst gewijzigd door marccc; 22-01-14 om 20:58. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gmail app of IOS Mail app? | bryanwesterveld | iPhone Apps | 0 | 25-12-12 22:25 |
Beste Gmail app? | iJRX | iPad Apps | 0 | 26-12-11 11:46 |
gmail contacten van iphone naar gmail op PC synchroniseren | heli53 | iPhone algemeen | 0 | 04-10-10 22:36 |
België: Proximus en Gmail account - wie vindt de fout ?!? | stijn123 | Overige providers België | 3 | 15-08-08 20:15 |
|
|