Telefoon verkopen met Flappy Bird discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb dus zojuist mijn Iphone 4s verkocht met Flappy Bird. Alleen mijn vraag: Is het mogelijk om alles te wissen van de telefoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Telefoon verkopen met Flappy Bird
Hallo,
Ik heb dus zojuist mijn Iphone 4s verkocht met Flappy Bird. Alleen mijn vraag: Is het mogelijk om alles te wissen van de telefoon behalve de Flappy Bird app? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kunt toch alle wissen en dan FB terugzetten, of is dat niet de bedoeling?
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reactie!
Ja dat is inderdaad de bedoeling dat FB als enige overblijft. Denk dat ik inmiddels de oplossing heb gevonden. Bedankt! |
|
|||
|
|||
graag gedaan.
|
|
||||
|
||||
Ik dacht dat Flappy Bird niet meer in de appstore staat...
|
||||
|
||||
Misschien kun je hem wel nog als oude aankoop herstellen?
(als hij nog wel in Apple's cloud staat, maar niet als "te koop" in de AppStore; kan dat?)
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik spreek uit eigen ervaring omdat ik enkele uren terug Flappy Bird op de iPad van mijn neefje hebt geinstalleerd, gebruikmakend van mijn account. Ik had m namelijk al eerder gedownload. Laatst gewijzigd door yukhalilsel; 11-02-14 om 03:53. |
|
||||
|
||||
Dat weten we dan ook weer...
Had'em eergisteren ook geinstalleerd...just as an item... Knettergek: iPhones met Flappy Bird grof geld waard op eBay | B R I G H T |
|
|||
|
|||
Hoe verkoop je je iPhone met Flappy Bird?
De titel zegt het al..
Laatste tijd zie je op marktplaats vele advertenties van iphones die het populaire spel Flappy Bird erop hebben staan. Ik heb zelf een iphone 4s met het spel erop, en wil die verkopen. Maar nu de grote vraag: Hoe? Verkoop je als het ware je apple account? is dit niet gevaarlijk? |
|
|||
|
|||
Dus je verkoopt als het ware je apple account?
|
|
|||
|
|||
Eigenlijk mag dat niet.
De app moet door de nieuwe eigenaar met jouw account geïnstalleerd worden of je laat het gewoon staan op je iPhone en verkoopt het. Wel moet je zorgen dat je account gegevens verwijderd worden. Zijn er updates dan heeft de nieuwe eigenaar jouw login + wachtwoord nodig op de update te kunnen uitvoeren |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als de koper ooit de iPhone wil synchroniseren met iTunes of aankopen wil overzetten naar iTunes wordt het paswoord van jouw Apple ID gevraagd. Ik denk niet dat dit de juiste manier is om een iPhone te verkopen. |
|
|||
|
|||
Nee maar met jouw apple account kan je hem er wel op zetten
|
|||
|
|||
Ik denk ook eerder dat die advertenties op marktplaats een dikke troll zijn...
Waarom zou een iPhone nu voor 1100 euro verkopen omdat er Flappy Bird opstaat... |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Flappy bird overzetten op andere iPhone | schodo | iPhone Apps | 4 | 01-05-14 23:51 |
|
|