Kan ik foto's direct na het nemen snel nummeren of een naam geven? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Voor mijn werk maak ik vaak foto's met mijn iphone, echter lijken de producten die ik fotografeer erg veel op elkaar en soms maak ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan ik foto's direct na het nemen snel nummeren of een naam geven?
Hallo,
Voor mijn werk maak ik vaak foto's met mijn iphone, echter lijken de producten die ik fotografeer erg veel op elkaar en soms maak ik meerdere foto's van hetzelfde product waarna ik ze later niet meer uit elkaar kan houden. Is er een functie of app waarme ik direct na het fotograferen de foto een nummer of naam kan geven? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
je kunt de foto's zelf niet nummeren of namen geven op de iphone. Wat je wel kunt doen is mapjes maken in de foto app. Dan plaats je daar vervolgens de gemaakt foto's in.
|
Labels |
foto's nummeren |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's een naam geven | Barmentlo | iPad algemeen | 2 | 29-02-12 16:36 |
wil graag de naam van een app weten. Kan er mee filmen met animaties op het beeld. | pitah | iPhone Apps | 0 | 14-10-11 21:10 |
ik kan geen foto's meer nemen | marie2 | Muziek, foto & video | 2 | 29-08-11 14:10 |
Kan iemand mij heel snel antwoord geven AUB ZSM (CLICKANDBUY) | Yelsew | iPhone Apps | 11 | 06-05-11 15:12 |
Foto: Naam aan foto-album geven | hayphone | Muziek, foto & video | 5 | 15-02-11 00:14 |
|
|