App om antennebereik te zien (freq, beschikbare ant, netwerk) discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ook al heb ik me al suf gezocht, ik kan er geen vinden. Ik zoek een app die me zoveel mogelijk vertelt over de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App om antennebereik te zien (freq, beschikbare ant, netwerk)
Hi,
Ook al heb ik me al suf gezocht, ik kan er geen vinden. Ik zoek een app die me zoveel mogelijk vertelt over de antenne waar ik op aangelogd ben (frequentie, sterkte, netwerk, 2G/3G) en van de antennes die er in de buurt te ontvangen zijn. Mocht iemand iets hebben in die trend.. ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Thx Timosha. Had al eens in die richting gedacht. Eerst eens zien voor een JB voor 7.1. Daar ga ik eerst maar eens achteraan.
Laatst gewijzigd door haelewyn; 26-03-14 om 12:20. |
|
|||
|
|||
Er is inderdaad geen jailbreak voor iOS 7.1 en of die nog komt is nog maar de vraag. Signal en Wi-Fi Analyzer zijn een paar van de weinige redenen waarom ik nog steeds een iPhone 5 met jailbreak heb.
Succes verder. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Data verbruik Iphone terug te zien door beheerder Wi-Fi netwerk? | K1984 | iPhone algemeen | 4 | 08-11-12 12:55 |
Garmin ANT+ adapter met convertor? | blaugrana | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 25-09-12 00:35 |
ANT+ sensor werkt niet | Boktor2 | iPhone algemeen | 0 | 25-01-11 23:54 |
|
|