//

Audio pc op ipad

Audio pc op ipad discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal! Ik heb een probleem met mijn geluid op de computer en ik denk gewoon dat de geluidskaart kapot is , ik heb er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-03-14, 11:08
Bassieboy1992 Bassieboy1992 is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 3
Standaard Audio pc op ipad

Hoi allemaal!

Ik heb een probleem met mijn geluid op de computer en ik denk gewoon dat de geluidskaart kapot is , ik heb er echt alles aan gedaan om hem te maken , helaas mocht dat niet baten. Nu weet ik dat je zelfs je hele computer kunt bedienen op je ipad met bepaalde apps en ook muziek met iTunes of spotify maar mijn vraag is eigenlijk : Bestaat er ook een app waarbij je je audio kan afspelen van je computer op je ipad , en dan bedoel ik niet alleen muziek maar bijvoorbeeld ook games ?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-03-14, 11:19
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassieboy1992 Bekijk bericht
Bestaat er ook een app waarbij je je audio kan afspelen van je computer op je ipad , en dan bedoel ik niet alleen muziek maar bijvoorbeeld ook games ?
Gesteld dat zo'n app bestaat. Als de audio chip/kaart op de PC defect is, zoals jij denkt, welk geluid moet die app dan afspelen vanaf de PC?
  #3  
Oud 31-03-14, 11:21
Bassieboy1992 Bassieboy1992 is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 3
Standaard

Ja games die op je computer staan of internet games rechtstreeks op je ipad en dan alleen het geluid
  #4  
Oud 31-03-14, 11:23
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassieboy1992 Bekijk bericht
Ja games die op je computer staan of internet games
Ja OK. Maar als de PC geen geluid geeft bij die spelletjes dan kan er toch ook geen geluid doorgestuurd worden naar een iPad. Hoe dan ook, ik ben bijna zeker dat zo'n app niet bestaat.
  #5  
Oud 31-03-14, 11:27
Bassieboy1992 Bassieboy1992 is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 3
Standaard

De pc geeft wel geluid , alleen niet via de audio uitgang zeg maar van mijn pc maar als je het misschien rechtstreeks naar je ipad kan streamen dan kan je t wel op je ipad afspelen , is er zo een app die dat doet ?
  #6  
Oud 31-03-14, 12:06
freestyle4all freestyle4all is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: soest
Berichten: 517
Standaard

Ja, je kunt audio van je PC doorsturen naar een iPad.

Je hebt apps als dit bijvoorbeeld, maar er zijn er een heleboel:
AirView Turns iPhone, iPad into AirPlay Receiver | Gadget Lab | WIRED

Ik ben niet helemaal thuis in de Windows-wereld, maar zoeken op Airplay moet je al een heel eind brengen.

Maar... sowieso ga je dan een flinke vertraging krijgen - van in het slechtste geval enkele seconden. Bij muziek is dat geen probleem, bij films en games uiteraard wel. Die lopen dan namelijk net synchroon meer.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ipad dock, audio vraag Edwing iPad accessoires en onderdelen 2 25-06-14 12:35
iPad Air aansluiten op audio vessp iPad algemeen 6 07-02-14 11:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:14.