Welke app voor video opnames bij concerten discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik bezoek nog wel eens een concert en ook ik hou wel eens de iphone 5S in de lucht voor een video'tje. Het ziet er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welke app voor video opnames bij concerten
Ik bezoek nog wel eens een concert en ook ik hou wel eens de iphone 5S in de lucht voor een video'tje. Het ziet er qua beeld allemaal best aardig uit maar het enige probleem wat ik eigenlijk altijd heb is dat het opgenomen geluid zo zwaar overgemoduleerd is.
Ik zoek een free/betaalde app waarmee je een video-opname kan maken én waarbij je het opnamesignaal qua sterkte on the fly kan instellen. In het google-bos heb ik nog niets kunnen vinden. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4s: geen geluid bij video opnames en gesprekken op speakermode | flexib0y | Muziek, foto & video | 3 | 24-11-11 19:45 |
Geluid video-opnames van live concerten vervormd | tonmartens | Muziek, foto & video | 3 | 13-06-10 15:31 |
Welke app heeft een overzicht van alle feesten en concerten in de buurt? | zapp | iPhone Apps | 4 | 08-12-09 00:28 |
Video: demo video bij t-mobile (arnhem)...welke ? | djpetit | Muziek, foto & video | 1 | 25-10-08 11:34 |
|
|