Herinneringen app van slag discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik maak heel veel gebruik van de herinneringen app van Apple. Sinds vandaag heeft deze app kuren. Ik zie de geplande herinneringen er niet meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Herinneringen app van slag
Ik maak heel veel gebruik van de herinneringen app van Apple. Sinds vandaag heeft deze app kuren. Ik zie de geplande herinneringen er niet meer in staan. De herinneringen staan wel in de diverse 'mappen' die ik heb aangemaakt maar bij sommige zie ik dan ook alleen maar de ingestelde datum en geen tekst.
Ik zie alle herinneringen wel correct op icloud.com. Ik heb de app al gekalibreerd en mijn iphone uit en aan gezet maar het blijft hetzelfde. Als ik een herinnering van datum of tijd verander heeft dit geen invloed op de 'storing'. Wie kan mij helpen?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Inmiddels kan ik melden dat het weer opgelost is. Wellicht een storing want ik heb verder niets meer gedaan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Herinneringen (app van apple) | Wanny | iPhone Apps | 1 | 25-04-14 13:09 |
Vraag over Herinneringen App | JalaJala | iPhone Apps | 1 | 28-06-12 21:44 |
GPS van slag na update 5.1 | jpwg001 | iPhone algemeen | 10 | 16-03-12 11:11 |
GPS is van slag op iphone 3gs | smash-on | iPhone algemeen | 3 | 09-05-11 20:10 |
|
|