//

Whatsapp gratis via Apple ID?

Whatsapp gratis via Apple ID? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik WA nu al jaren en heb enkele jaren geleden ook op mijn werk-iPhone WA geïnstalleerd. Nu heb ik net een andere iPhone op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-06-14, 16:46
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard Whatsapp gratis via Apple ID?

Ik gebruik WA nu al jaren en heb enkele jaren geleden ook op mijn werk-iPhone WA geïnstalleerd. Nu heb ik net een andere iPhone op de kop getikt voor mijn werk en installeer daarop ook WA maar zie nu dat ik een jaar gratis WA heb en daarna 0,89 moet betalen. Ik heb ook een profiel moeten aanmaken en als ik die (met foto) stuur naar mijn privé-iPhone, dan zie ik m'n oorspronkelijke account en profielfoto. Huh?

Het 'gratis-zijn' is toch gekoppeld aan je Apple ID en niet aan het telefoonnummer / toestel dat je hebt? Of is het gekoppeld aan je 06 nummer? In dit laatste geval zou ik toch nog een gratis gebruiker moeten zijn omdat ik al die tijd op mijn zakelijke toestel ook WA heb gebruikt.

Of zit ik er nu helemaal naast? En....hoe los ik dit op als ik er NIET naast zit ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-06-14, 16:52
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Betalen voor WhatsApp: zo werkt het - iPhoneclub.nl
  #3  
Oud 06-06-14, 17:01
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

OK:

WhatsApp gebruiken op een nieuwe telefoon

Je WhatsApp-account is gekoppeld aan je mobiele nummer. Op het moment dat je een nieuwe telefoon koopt, verandert er dus niets want je blijft hetzelfde mobiele nummer gebruiken.


Nou, dat is dan mooi, want ik heb voor juli 2013 allang WA op mijn iPhone gehad. Het is me daarom dus een raadsel waarom ik nu ineens slechts 1 jaar gratis WA kan gebruiken. Hoe trek ik dat recht? Waar kan ik dit laten fixen / nakijken ?
  #4  
Oud 06-06-14, 17:04
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen Bekijk bericht
Waar kan ik dit laten fixen / nakijken ?
Bij de ontwikkelaars van Whatsappje. Succes gewenst.
  #5  
Oud 06-06-14, 17:15
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Ik heb ze een berichtje gestuurd, vergezeld van schermprintjes van WA gesprekken met dat 06 nummer van eind 2012. Ik kan me niet voorstellen dat ik dan nu ineens geen gratis WA meer heb. We'll see
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:06.