App Store op "oude" iPhone? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Misschien is het een domme vraag, maar: komt de App Store ook op de "oude" iPhone? Ze zeggen namelijk alleen maar iets over de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
App Store op "oude" iPhone?
Hey,
Misschien is het een domme vraag, maar: komt de App Store ook op de "oude" iPhone? Ze zeggen namelijk alleen maar iets over de 3G... Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
tuurlijk. de AppStore zit in de firmware 2.0 die ook op de oudere iPhone kan
|
||||
|
||||
Ja idd, een kwestie van upgraden van 1.1.1 of 1.1.2 of 1.1.4 naar 1.2.0. Natuurlijk beschik je dan over de App Store!
Vraag is beantwoord door iMario. Groeten, Doblie.
|
||||
|
||||
Bedankt voor de snelle reacties!!
|
|
||||
|
||||
Als ik even mag doorgaan met dit topic.
Dalijk hier een nieuwe 3g iphone met een t-mobile account. Daarin zit dus de appstore. Ik was benieuwd hoe met de installer zat ? Dit is mij niet echt duidelijk, kan je die handmatig toevoegen ? Of moet het spul dan weer gebreaked / etc etc worden ? Zelf heb ik besloten om niks te ondernemen om te unlocken / breaken etc etc.
|
||||
|
||||
om de installer te hebben zal je moeten jailbreaken.
|
|
||||
|
||||
Ok duidelijk. Dan hou ik het wel op de appstore.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Web applicatie als een echte "App Store app" opstarten | S¡mon | iPhone Apps | 0 | 19-09-09 15:09 |
Fring voor "oude" iPhone | spykerf1 | Jailbreak apps en thema's | 13 | 12-10-08 13:35 |
"oude" iPhone | Lukas | Archief | 1 | 24-06-08 21:53 |
"oude" Iphone op GPRS | Hartog | iPhone algemeen | 3 | 13-06-08 19:37 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|